my nitro's little project

Status
Not open for further replies.

scorpio

Well-Known Member
ieeps ik ga ook eens mijn kleine projectje ier zetten.het styelt ni zoveel voor maar het is bijlange nog ni af lol

Ik rij al reed mijn 15 jaar rond met brommers maar dit waren dan zo die die kleine dingetjes zoals camino en puch enzo.
Toen ik daar genoeg van kreeg ben ik beginnen aan mtx. Met deze kweddelen heb ik gereden tot mijn 18.Doordat ik er altijd aan moest sleutelen ( omdat ik et altijd wel kapot kreeg) heb ik wat ervaring opgedaan met het sleutelen.

Na een tijd werd ik ook het cross model beu ,en zocht ik iets anders.

Ik was altijd gefacineerd door die vette nitros maar had nooit geld genoeg om mij eentje te kopen. Tot ik op een mmooie warme zomerdag een bordje zag staan : nitro te koop, toen kwam mijn droom in vervulling, ik zag daar een knal rode nitro staan (waar ik helaas gn foto van heb) en kocht deze direct.

Al snel werd ik de snelheid beu en stak ik mijn eerste uitlaat een ZX
06YA48.gif



Toen kwam ik een foto tegen van een nitro op het net en ik dacht zo wil ik hem ongeveer doen(qwa uiterlijk) toch sjieke nitro hebbet dan ook voor zwart wit:p

aerox@padock%209-12.JPG



Optic tuning

Men voorkap, men spatbord en men zij-achterkappen waren knalrood dus en dat vond ik niet zo mooi dus ik dacht ik ga mijn voorkap verven ,maar ik had het nog nooit eerder degeljik gedaan ,dus voor een beginner als ik was het wel risky(+ ik had gn spuitpistool).
Ik had het toch geriskeerd en het resultaat was enorm goed.
Ik had ook nog 2 achter-zijkappen in het matzwart kunnen vastkrijgen voor een prijsje(20€)

Daarnaast zocht ik op het internet wat af naar 2dehandsspullen voor nitro en zag ik daar toch gn bcd carbon voorlicht staan voor 15€ zeker ,lucky me.
Ik reed dezelfde dag nog naar de tuneshop en kocht wat race gaas.

Toen ik alles erop had gemonteerd hebbek dan maar eens een fowtowtje genomen.

scoot3.jpg


scoot2.jpg


Dat lelijke achterspatbord vloog er ook al heel snel af

Aangezien ik naarde shop moest voor wat spulletjes kocht ik ineens een blacklight, dacht wel dat ie aardig zou staan op men scootertje.

beetje overbelicht
scoot4.jpg


deze foto is ni zo duideljk, kweet niet hoe het is gekomen
scoot5.jpg


Een paar weekjes later ,als de mama flink mijn zakgeld had gestort, trok ik terug naar de shop om een Cool stuurtje te kopen ,ik koop gwn voor chroom stuurtje ,en monteerde het erop ,ik heb e roten nog lang aan ligge sukkele met al die domme bedrading .

scoot7.jpg


Toen vond ik dat het nog eens tijd was om war te spuiten. dus spoot ik de kap onder mijn voorkap wit ,wat wel een vet resultaat opleverde.De balklight kaatste er mooi op af wat wel een tof effectje gaf.
mopeniuew.JPG


mopeniuew2.JPG


20 December 2004

Heb men roostertjes (vanvoor en opzij) zwart gespoten ,dat rood was echt lelijk en je zag vanvoor de gaas bena niet steken)
Ik ben nu ook bezig aan mijn voorspatbord wat ik wit ga verven.
**fotos volgen**

Motorisch
Ik dacht ik heb nu ondertusse wat aan het uiterlijk gewerkt Ik ga em fysiek eens wat opvoeren want zo 80 rijden is niet echt zo plezant hee;)

Na wat research van verschillende tuningmerken en wat gezocht op internet ga ik wss de volgende setup steken:

* Evo 5 70 cc cilinder(wat ik koop samen met blok waarvan de poorten en carters enzo zijn aangepast->khoop dat ik ermee ga blazen:p )

* MHR RHQ 12 pen krukas

* 21 mm carbu dellortro

* waarschijnlijk yasuni c16

* Vario mhr

vraag
Ik heb nog orginele vertanding steken.
Maar ik zou deze willen veranderen maar ik zou niet wete welke...
Ik wil liever hard trekken dan speed.Ik zal wel autowheelie doen maar je kunt dit ook een beetje wegwerken door andere vertanding te steken. Het liefste iets tussen in.Mijn vraag is nu :kan iemand van jullie mij zeggen welke vertanding het beste is voor mij ...

merci greetZ Scorp![]
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hrmms, 42 posts en dan al zon nutteloos antwoord :p

@ TS, leuke scooter, al denk ik niet dat de mods dit als project waardig vinden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top