my nitro's little project

Status
Not open for further replies.

scorpio

Well-Known Member
ieeps ik ga ook eens mijn kleine projectje ier zetten.het styelt ni zoveel voor maar het is bijlange nog ni af lol

Ik rij al reed mijn 15 jaar rond met brommers maar dit waren dan zo die die kleine dingetjes zoals camino en puch enzo.
Toen ik daar genoeg van kreeg ben ik beginnen aan mtx. Met deze kweddelen heb ik gereden tot mijn 18.Doordat ik er altijd aan moest sleutelen ( omdat ik et altijd wel kapot kreeg) heb ik wat ervaring opgedaan met het sleutelen.

Na een tijd werd ik ook het cross model beu ,en zocht ik iets anders.

Ik was altijd gefacineerd door die vette nitros maar had nooit geld genoeg om mij eentje te kopen. Tot ik op een mmooie warme zomerdag een bordje zag staan : nitro te koop, toen kwam mijn droom in vervulling, ik zag daar een knal rode nitro staan (waar ik helaas gn foto van heb) en kocht deze direct.

Al snel werd ik de snelheid beu en stak ik mijn eerste uitlaat een ZX
06YA48.gif



Toen kwam ik een foto tegen van een nitro op het net en ik dacht zo wil ik hem ongeveer doen(qwa uiterlijk) toch sjieke nitro hebbet dan ook voor zwart wit:p

aerox@padock%209-12.JPG



Optic tuning

Men voorkap, men spatbord en men zij-achterkappen waren knalrood dus en dat vond ik niet zo mooi dus ik dacht ik ga mijn voorkap verven ,maar ik had het nog nooit eerder degeljik gedaan ,dus voor een beginner als ik was het wel risky(+ ik had gn spuitpistool).
Ik had het toch geriskeerd en het resultaat was enorm goed.
Ik had ook nog 2 achter-zijkappen in het matzwart kunnen vastkrijgen voor een prijsje(20€)

Daarnaast zocht ik op het internet wat af naar 2dehandsspullen voor nitro en zag ik daar toch gn bcd carbon voorlicht staan voor 15€ zeker ,lucky me.
Ik reed dezelfde dag nog naar de tuneshop en kocht wat race gaas.

Toen ik alles erop had gemonteerd hebbek dan maar eens een fowtowtje genomen.

scoot3.jpg


scoot2.jpg