Nitro Project

ErwinZ said:
Er word vaak genoeg gevraagd wat er met je voorvork/balhoofd gebeurd is dat ie zo schuin staat maar daar heb je volgens mij nog nooit op geantwoord?


idd is al vaak gevraagt
er is niet veel aangebeurt ik heb er gewoon voor gezorgt dat tem wa lager hangt en wa LANGER is.
dat resultaat krijgde gewoon door een andere fourche te steken dan een nitrofrouche en een spiritvering te steken.

greetsss
 
zondag 31/10 is het dus nogmaals gebleken, het project ging er weer goed. Om eerlijk te zijn trok het de stenen uit de grond, we hebben geraced tegen de gouden nitro van tim, en tegen stunt lc van ivan, ook tegen grijze rox van kevin (nukki fast tuning), en nog wat ander volk, maar wij bleven iedereen voor...


eindelijk victorie en nog steeds met MHR uitlaat hé manne
 
joe

heb de fotoos kunnen aanpassen van vorige pagina is mss toch iets makkelijker :D

maar ik heb hier enkele fotoos van de meeting dit weekend :

IM0024401.JPG


IM0024421.JPG


IM0024451.JPG


IM0024471.JPG


voila se

En bij deze meeting heb ik dan ook beweze dat het niet schoon moet zijn om GOED te zijn !!!!!!!!!!!!!!!! :p:p

greetss
 
Man, het is toch zijn project :p
als hij deze scoot zoals hij is goed vind dan is dat toch zijn probleem :p
en een project is maar af eenmaal de starter zegt dat deze af is ;)

veel succes nog, en blazen doet hij zeker :D
 
merci voor de eindelijk positieve commentaar :D:D:D:D:D:D
het macheert en nu wordt de winterstop ingevoegd en wordt het er een grote onderhoudsbeurt gegeven aan mijn beestje :p

updates zullen wel blijven volgen

greeetss
 
diet vette scoot vette power zeker volgend emeetings blazen bazaar il be back me neiuwe piston koplng en carbu hehehe nog is spritne dan en tege dan is de zip ook dan trug in orde[/QUOTE]


ze maar zeker we gaan zeker en vast nog tegen elkaar sprinten :d:d:d:d
 
piastunt said:
mod edit: dit is niet te lezen :X edit van mij leert dan lezen he prutser

diet vette scoot vette power zeker volgend emeetings blazen bazaar il be back me neiuwe piston koplng en carbu hehehe nog is spritne dan en tege dan is de zip ook dan trug in orde

vertaling voor de nederlanders:
Diet (wrs afgeleide van Dieter ofzo) vette scooter, vette power, zeker volgende meetings blazen kutzooi. I'll be back( met een nieuwe zuiger, koppeling en carburator hehe. nog eens sprinten dan en tegen dan is de zip ook terug in orde.
 
Back
Top