Originally posted by DthaDriver
naar mij ID is beveiling toch wel heel erg belangerijk en moet daar idd aandacht aan worden besteedt, anders komen er geheid problemen. Ik denk dat je het niet redt door gewoon een paar man neer te zetten van het forum oid, en dat er misschien echt wel een soort van beveilingsdienst ingehuurd moet worden om deze meeting tot een succes te maken en problemen te voorkomen. En dat je idd bijv een soort van avondklok moet instellen, dat na een bepaalde tijd niet meer gereden mag worden. Zo kan je het geluid (overlast) behoorlijk beperken.
Een beetje entertainment s'avonds moet toch wel van de partij zijn maar het hoeft niet al te groots te worden, zoals al eerder gezegd komen de mensen voor scooters ect niet voor 1 of ander groot feest. Dus een installatie met wat muziek zou in principe al genoeg moeten zijn. Ik weet niet of dit mogelijk is maar misschien kan er bijv een grote bouwkeet oid worden neergezet zodat je een afgesloten ruimte voor de muziek hebt. Nogmaals het is maar een ID en heb geen idee of dit haalbaar is.
En wat betreft die kaarten, zoals alexander al zei er moet ook publiek zoals 16 jarige met ouders kunnen komen om een kijkje te nemen. dus intree kaarten met naam is misschien niet helemaal verstandig. Toch vind ik dit kaarten ID wel goed alleen dan niet naam gericht maar gewoon een soort uitnodigingen zodat je het wel een beetje kan beperken. Maar als er dan bijv bij het terrein (wat afgesloten wordt met hekken lijkt mij?) mensen komen waarvan je wel kan zien dat het geen herrieschoppers zijn maar gewoon geintresseerden dat ze dan wel gewoon binnen kunnen/mogen komen
nogmaals dit zijn maar ideeen en opmerkingen
aanvullingen of correcties en opmerkingen zijn uiteraard welkom
en ik wil best helpen maar de punten waarop mensen nodig zijn is mij nog niet helemaal duidelijk
dennis