Scooterweekend Speelmansplaten 24-25 september 2005

Status
Not open for further replies.
Hoor net dat Jaaerox 23.2 heeft gescoord, met z'n Speed :X

Chris met 2fast zit @ 23.7, maar daar mankeerde nog het een en ander aan :p dus dat word nog meer :p

Mart zat ook in de 21, dus dikke score's iig :X
 
toenet ook effe contact gehad, schijnt super tof te zijn, ga ws morgen der ook heen :)

Spasta :mina....
 
Last edited:
Zoiets hoorde ik ook.

Heel erg netjes!! Petje af, voor de mannen, die dat in elkaar hebben gezet!!. Tevens hoorde ik, dat er een 22.7 gecorrigeerd gescoord is.. Ook erg prima dus :).

Tijd om de Storm eens uit elkaar te schoppen. Nu de score's verbeterd zijn, moet ik er OF meer vermogen uit gaan pompen, OF het allemaal verkopen :)
 
Sander said:
Tijd om de Storm eens uit elkaar te schoppen. Nu de score's verbeterd zijn, moet ik er OF meer vermogen uit gaan pompen, OF het allemaal verkopen :)

'Of het allemaal verkopen' en iets nieuws kopen dan toch ...

Zo'n motto vind ik wel goed })
 
Spasta said:
'Of het allemaal verkopen' en iets nieuws kopen dan toch ...

Zo'n motto vind ik wel goed })

Neej...

Dan is het gewoon...alles verkopen, en het blok overzetten op een zip, om een reserve SBO'er te hebben...:) Maargoed.. Het gaat niet eens meer over het weekend..----------> ontopic :D
 
ErwinZ said:
Daar hebben ze het ook over :p

whehe, ik zie Jaaerox ofzo en denk aerox :p

jammer dat cris z'n nos niet mocht gebruiken op de bank...

beter regelen dat ik vervoer heb, kijken naar scooters is leuk, maar zelf rijden leuker :+
 
Pia wordt geowned :p tenminste dat ziet er toch wel eens naar uit als het zo doorgaat he.. maar vind het iig jammer dat ik er niet ben :'( weertje was goed, goeie sfeer hoorde ik en natuurlijk veel fun :p volgend jaar maar gaan dan denk.. En voor de rest, VEEL PLEZIER MORGEN
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top