Organisatie voor legale meeting in Twente

als we als lokatie oldenzaal nemen zulle we ons daar zeker 100% voor in moeten zetten en optijd beginnen met het plannen + alles rond zien te krijgen. ik denk dat er bij p&r wel weer een deal te sluiten is voor hekken en wc's. verder zullen we het terrein van te voren op papier moeten inrichten en toe moeten lichten aan de desbetreffende gemeente.

verder zijn belangrijke punte:
-ehbo
-bereikbaarheid
-mensen die er 100% voor gaan
-goede planning
-optijd bekend maken

is het trouwens geen goed idee om netzo als toen een appart forum aan te maken?
dan kunne we daar alles regelen enz. miss wat handiger
 
boekelo nie wat? tenminste in de buurt van hengelo en enschede en er wordt daar wel vaker wat georganiseerd door conrad enso, en mooie wegen daar! et is maa een voorstel :rolleyes: en denk dat conrad er ook wel bij kan helpen.. is ook reclame voor die lui;)
 
mensen mensen ... wat een ideeen allemaal weer:p
Volgens mij zijn er reeds drie hele mooie plekken genoemd en is er al een aanzet gegeven naar politie/ gemeente? Dan denk ik dat daar de draad weer eens moet worden opgepikt. Alle ideeen zijn leuk maar je komt er nergens mee. BojT heeft de draaiboeken, werk van daar eens verder.

Laat hier pas weer wat horen wanneer er nieuws is:). Tis maar een tip:p
Razma zou misschien de draaiboeken eens kunnen bekijken en tips/ kanttekeningen zetten.

Ik ben bereid te helpen. Ik kijk niet dagelijks in dit topic dus stuur me een PM als mijn hulp handig/ gewenst is.
 
Jules said:
is totaal niet handig als je daar 150km (gokje) vanaf woont hoor:X

Ok das waar :). Ben benieuwd of deze meeting lukt en een suc6 zal zijn hoop het wel. Altijd leuk nog anders is het zo saai deze paar maanden...
 
sacha-aerox said:
vergadering, zaterdag avond in plein:p:rolleyes:

Ik denk niet dat iedereen hier 'plein' kent;)
Welke zaterdagavond?
Wat wil je bespreken?

Dit klinkt heel zeikerig maar als je het wilt rondkrijgen moet je serieus beginnen en direct duidelijke, zakelijke afspraken maken. je praat niet over een fuif organisatie waarbij je moet weten hoeveel kratten bier je moet inslaan:). Ik stel voor dat iemand zich aanmeldt als voorzitter en dat er een groepje mensen als organisatie wordt aangesteld. Die mensen moeten dan maar een datum zetten.

Ik zal me er verder hier niet meer in mengen omdat ik dit dan een nutteloze discussie vind. Er zijn hier genoeg ideeen aangevoerd om te beginnen met organiseren...
 
hmm, wil best helpen in de organisatie opzich... beter bestaat de ''crew'' uit mensen die elkaar geregeld zien en niet te ver bij elkaar weg wonen, zodat er makkelijk vergaderingen etc gehouden kunne worde... en mensen met tijd natuurlijk...

laat maar weten :*
 
Jules said:
...bla bla bla...
-Boj (bojt)
-Thijs (pikeheat)
-Joost (Jowst)
-Maarten (mattai88)
-F15-DD (Emiel)
-Ik ( Jules) ...bla bla bla...
hebben deze mensen interesse?
met die groep kan ik persoonlijk wel werken denk ik! denk zelf dat dit ook echt wel genoeg mensen zijn, misschien dat er iemand daar anders over denkt?
ik wil me iig wel inzetten (meer dan de vorige keer zelfs;))
 
vorige keer ging alles perfect totdat het UIT bureau werd genaderd.
Maar als we deze keer toch voor lokatie oldenzaal kiezen hebben we daar niks meer mee te maken. Wel moeten er mensen zijn die overdag beschikbaar zijn om naar het gemeentehuis enz te gaan, aangezien ik en boj en miss nog wel mee met hun stage zitten. verder kunne we alles van de vorige keer bijna gebuiken alleen de lokatie ff veranderen + frietkraam/testbank/hekken enz(p&r) opnieuw ff kortsluiten.
Wie is hier beetje goed in internet enz? Maak dan ff een appart forum netzo als de vorige keer.

gr thijs
 
Voor zown forum als de vorige keer zal ik robin Penis wel ff vragen.
Vind die vast wel leuk:)

Als het af is post ik de link hier wel!
 
ik wil best draaiboek etc even doorlezen en/of andere dingen, laat maar weten hoe en wat jullie willen gaan doen voor de vergunning aanvraag. (alleen... wacht daar niet te lang mee)
 
ik stem voor enschede, arkestadion, heb je veel parkeerplaatsen ( van het stadion(2), van coronel (1), en achter bij bertjes daarzo (lange weg met parkeerplaatsen)). dus dat leek mij dus een super mooie lokatie maar het probleem is dan dat cinestar de parkeerplaatsen nodig heeft. maar mischien is dat dan wel te regelen, lijkt me een betere lokatie dan in oldenzaal en dan kun je langs het stadion de sprintbaan uitzetten en dan kun je na het sprinten zo de weer om de parkeerplaats heenrijden.. zelfde idee als met lelystad.
 
Back
Top