Organisatie ScooterWeekend Lelystad 2003...

Is niet te doen om zoveel kaarten te gaan schrijven. En wat heb het voor een nut???? om dat op je kaartje te zetten. Draag dan een naamkaartje ofzo met je forumnaam.
 
Originally posted by DthaDriver
naar mij ID is beveiling toch wel heel erg belangerijk en moet daar idd aandacht aan worden besteedt, anders komen er geheid problemen. Ik denk dat je het niet redt door gewoon een paar man neer te zetten van het forum oid, en dat er misschien echt wel een soort van beveilingsdienst ingehuurd moet worden om deze meeting tot een succes te maken en problemen te voorkomen. En dat je idd bijv een soort van avondklok moet instellen, dat na een bepaalde tijd niet meer gereden mag worden. Zo kan je het geluid (overlast) behoorlijk beperken.

Een beetje entertainment s'avonds moet toch wel van de partij zijn maar het hoeft niet al te groots te worden, zoals al eerder gezegd komen de mensen voor scooters ect niet voor 1 of ander groot feest. Dus een installatie met wat muziek zou in principe al genoeg moeten zijn. Ik weet niet of dit mogelijk is maar misschien kan er bijv een grote bouwkeet oid worden neergezet zodat je een afgesloten ruimte voor de muziek hebt. Nogmaals het is maar een ID en heb geen idee of dit haalbaar is.

En wat betreft die kaarten, zoals alexander al zei er moet ook publiek zoals 16 jarige met ouders kunnen komen om een kijkje te nemen. dus intree kaarten met naam is misschien niet helemaal verstandig. Toch vind ik dit kaarten ID wel goed alleen dan niet naam gericht maar gewoon een soort uitnodigingen zodat je het wel een beetje kan beperken. Maar als er dan bijv bij het terrein (wat afgesloten wordt met hekken lijkt mij?) mensen komen waarvan je wel kan zien dat het geen herrieschoppers zijn maar gewoon geintresseerden dat ze dan wel gewoon binnen kunnen/mogen komen

nogmaals dit zijn maar ideeen en opmerkingen
aanvullingen of correcties en opmerkingen zijn uiteraard welkom
en ik wil best helpen maar de punten waarop mensen nodig zijn is mij nog niet helemaal duidelijk

dennis


dat lijkt mij ook het meest handige.....

enne ik vindt dat in principe iedereen toe gelaten kan worden....
maar als ze rotzooi gaan trappen dat ze er gewoon uitgezet worden
zonder dat ze hun geld terug krijgen ook al zijn ze bijv maar een half uur binnen

Greetz
 
dat van die namen is idd een vet ID
dus bijv een ST.net shirtje bestellen en dan je nickname erop laten drukken of erop strijken oid
ik wil dit wel doen als meer mensen het doen als enige loop ik uiteraard voor L*L
maar dat kan idd leuk zijn om elkaar zo te herkennen en wat alexander zegt over die plaatsen voor te overnachten enzo is toch wel het beste ID in dit topic en lijkt me ook verstandig om dit zo uit te voeren. dit is overzichtelijk en duidelijk en voorkom je misverstanden

dennis
 
Originally posted by slidervsstunt
dat lijkt mij ook het meest handige.....

enne ik vindt dat in principe iedereen toe gelaten kan worden....
maar als ze rotzooi gaan trappen dat ze er gewoon uitgezet worden
zonder dat ze hun geld terug krijgen ook al zijn ze bijv maar een half uur binnen

Greetz

dat is de bedoeling...
dat er voldoende controle en toezicht is.. en de mensen om iemand weer buiten te zetten indien echt nodig
 
achterop je f0rumnaam, en voorop je echte naam?

het is ws niet te doen. maar het zou echt k0el zijn. moet iedereen wel zn eigen strijkletters halen
 
Originally posted by Alexander
Draag dan een naamkaartje ofzo met je forumnaam.

dit is idd nog een beter ID dan naam laten drukken maar ik denk dat we afdwalen en beter verder kunnen gaan over andere dingen wat betreft ideeen voor de meeting
 
Tegen die tijd kunnen er wel extra t-shirts gedrukt en verzonden worden... en dan met eigen namen erop werken is geen probleem...

Wat ook gedaan kan worden is zoals het SA Weekend in duitsland... met keykords en daar een geplastificeerd kaartje in met ruimte voor je forumnaam.... dat je bij de entree krijgt ofzo
 
Originally posted by Razma
Tegen die tijd kunnen er wel extra t-shirts gedrukt en verzonden worden... en dan met eigen namen erop werken is geen probleem...

Wat ook gedaan kan worden is zoals het SA Weekend in duitsland... met keykords en daar een geplastificeerd kaartje in met ruimte voor je forumnaam.... dat je bij de entree krijgt ofzo


Als dat goed werkt.... vindt ik het zeker een optie
 
Das ook een goed idee ja. En zet bij de ingang een bord met de REGELS en dat jullie het recht hebben iemand zonder directe reden van het terrein af te zetten.

TOEGANG IS OP EIGEN RISICO ook heel belangrijk
 
Originally posted by Razma
dat is de bedoeling...
dat er voldoende controle en toezicht is.. en de mensen om iemand weer buiten te zetten indien echt nodig

ik snap dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn maar je kan het wel van te voren al aan zien komen als er een groep jongeren komt die zich bij de poort oid al asociaal ect loopt te gedragen
in het kort: goeie beveiliging is denk ik noodzakelijk
 
keykords zijn wel out... mja voor een weekendje wil ik er wel mee rondlopen ;) en voor zo`n ding wil ik ook nog wel betalen :D

[edit] is ook nog eens een mooie herinnering aan meeting [edit]
 
Originally posted by boekzippie
ik vind ook als er beveiliging loop dat je bv na 10uur s'avonds niet meer mag rijden met scooters en gewoon dik waarschuwen en doe ze het wel daaaaaaaaaag en tot ziens:D:D:D:D of niet?? want die scoots met leuke setup maken zoals jullie weten best wel herrie:D:D

Ik denk dat 10 uur veel te laat is. Bovendien zal het ook stukken donkerder zijn wat de veiligheid niet bevorderd...
 
Originally posted by boekzippie
je mag herrie maken tot 10 uur dus dat moet geen probleem zijn denk ik

hoe weet jij de rvoorschriften van het circuit/omgeving etc?
bij een circuit zit het allemaal wat anders
 
Als ik me de dag zo'n beetje voorstel, dan lijkt het allemaal wel goed te verlopen.
Ik denk alleen aan ruzies die kunnen ontstaan tussen uhmm..... bepaalde etnische groepen :p.
En de entertainment 'savonds, misschien goed idee om dan een soort veiling te houden met scooteronderdelen, die je zelf kan aanbieden. :?

Of gewoon diverse tenten, één met continu diverse films zoals FATF, Triple X, Gone In 60 Seconds en beetje dat soort stijl, en een tent met "veiling", een tent waar voldoende licht en zo is om te sleutelen?

Dus gewoon een beetje breed denken, er zullen namelijk heel veel mensen komen en die houd je niet allemaal tevreden met hetzelfde.
 
Back
Top