Scooterweekend Speelmansplaten 24-25 september 2005

Status
Not open for further replies.

antonrox

Ouwe Rot
www.speelmansplaten.nl.nu



Het is weer zover !!, ik ben weer rond de tafel gaan zitten met de eigenaar van het recreatie terrein van de speelmans platen , dus dat zegt genoeg denk ik.


Belangrijke informatie

- Datum : Zaterdag 24 EN Zondag 25 September 2005
- Plaats : Tholen ( provincie Zeeland ) Recreatie gebied '' de Speelmansplaten ''
- Aanvang : 9.00 uur / 10.00 uur.
- Intree prijs is 20 euro per persoon ( mocht je alleen op zondag komen dan kost het je ( slechts ) 10 euro
- Keuring sprintscooters vanaf 10.00 uur t/m 12.00 uur ( mocht je na 12 uur pas aankomen , kan je helaas niet meer deelnemen aan de sprints ! ) Afgelopen jaar kwam dit namelijk vaak voor , waardoor heel het tijdenschema veranderden en wij ons dus moesten gaan haasten...
- Inschrijvingen voor de sprint : 10.00 uur t/m 12.00 uur ( zie verder bij ' sprint informatie ' )

Plattegrondje ( terrein is denk ik zo'n 2 km lang !! )
foto_speelmansplaten.jpg




Activiteiten :

- XSH Tovami Testbank
- Veel (verkoop)stands
- Gezelligheid
- Scootertuning.net Startsysteem
- 150 Meter sprintbaan
- '' Afstel '' terrein / warmdraai terrein..
- Muziek met DJ
- Wc's
- Eet platsoen ( vele kennen het al wel denk , je kan er friet/hamburger/drank/ijs enz enz halen )

Verdere informatie: www.speelmansplaten.nl.nu

Speelmansplaten is een onwijs groot reacreatie terrein , met enorm veel ruimte voor busjes, auto's scooters enz enz. Afgelopen meeting ( 19 september 2004 ) was een zeer geslaagde dag , ik stond echt mijn ogen uit te kijken naar al dat volk wat er op af kwam , en dat voor de eerste keer ! Mijn mening is gewoon dat de Speelmansplaten zeker in het rijtje van gezelligste meetings mag thuis horen !


Programma ( dag - indelingen )

Zaterdag 24 September :
9:00 uur : Aanvang / opening
10:00 - 12:00 uur : Keuring Sprintscooters + inschrijvingen
12:30 - 16:00 uur : Vrije sprint op de sprintbaan
16:00 uur - 18:00 uur : Inschrijvingen voor de customshow
18:00 uur - 20:00 uur : Custom show
20:00 uur : grote feesttent open + uitrijking customshow

Zondag 25 September :
10:00 - 12:00 uur : Keuring Sprintscooters + inschrijvingen ( voor de mensen die Zaterdags niet zijn gekeurd o.i.d )
13:30 : Begin sprint competitie.
16:00 uur : Prijsuitrijking Sprints
17:00 : Einde weekend Speelmansplaten 2005

Route
U vindt 'De Speelmansplaten' als volgt:

Vanuit Bergen op Zoom
Halsteren richting Steenbergen, volg borden Tholen, daarna Goes.
Over de brug rechtdoor, bij stoplichten linksaf, volg borden Speelmansplaten. ( na de sluis nog 2 kilometer).
Vanuit Antwerpen
Richting Bergen op Zoom, A58 richting Goes -Vlissingen.
Afslag Rilland - Tholen.
Volg borden Speelmansplaten - Tholen


Vanuit Roosendaal/Breda
A58 richting Goes -Vlissingen.
Afslag Rilland -Tholen.
Volg borden Speelmansplaten - Tholen.
Vanuit Rotterdam
Via Dordrecht - Moerdijkbrug - Roosendaal.
0f richting Zierikzee, Willemstad- Steenbergen - Halsteren, rechtsaf Tholen - Goes.
Volg borden Speelmansplaten.


Stands en sponsers
Ook een aantal sponser zijn er , en natuurlijk verkoopstands !! Hieronder een overzicht :

- Van der Kruijs euroscooters.nl sponserd waardebonnen t.w.v 50 euro voor de Sprints en de Customshow.
- Webeko. sticker-tuning.nl sponserd een stickerset t.w.v 50 euro.
- De Biljart boetiek (biljart-boetiek.nl) sponserd in samenwerking met de Speelmansplaten de Trofee voor de 'Best of show'(customshow) en 1e Prijs sprintcompetitie (snelste tijd van de dag)
- Scooter palace Ossendrecht sponserd waardebonnen t.w.v 50 euro voor de Customshow en Sprints.
- XSH tuning sponserd een trofee 'Hoogste vermogen'
- Desing4Speeds sponserd een Zadelhoes of Jas naar eigen idee.


De aanwezige verkoop stands zullen o.a zijn :

- van der Kruijs (www.euroscooters.nl)
- XSH tuning (www.xsh-tuning.nl)
- Scooter palace div. onderdelen.
- Scootermania (www.scootermania.be)
- Sticker tuning (www.sticker-tuning.nl)
- Desing4Speed Custom zadelhoezen , jassen , broeken..
- Scooter-freaks.nl div. specials
- Scootertuning.net ( kleding , caps enz )


Iedereen mag trouwens zijn eigen standje meenemen hoor als jullie dat willen..

Is no problem... Alleen wel zorge dat andere mensen er niet door worden verhinderd ;) dus geen standje in het midden van het gras of het asvalt neerzetten :p zo dicht mogelijk lankgs de kant , zodat het lekker overzichtelijk blijf allemaal,, maar dat spreekt voorzich !

Overnachting
Er is een ZÈÈÈÈÈR groot grasveld waar alle tentjes kunnen staan voor alle bezoekers die blijven overnachten.


Sprint informatie: ( Zie ook website *klik* )


Mensen die mee willen doen aan de sprint , dienen minimaal 16 jaar. Op Zaterdag 24 September om 10 uur start de keuring voor de brommers/scooters die mee gaan doen op de sprintbaan die dag(Dit word overigens uitgevoerd door mensen die hier ervaring mee hebben)De laatste keuringen zullen om 12.00 uur zijn , daarna zal de keuring stoppen en gaat om 12.30 uur de sprintbaan open. Op Zondag 25 September zal er ook een keuring worden uitgevoerd voor de scooters die Zaterdags niet zijn gekeurd. Ook dit begint om 10 uur en zal tot 12 uur kunnen.

Zoals ik al eerder zei moet je minimaal 16 jaar zijn om te sprinten. Op de meeting zelf zullen er deelname formulieren liggen, je moet dus op de meeting zelf inschrijven. Werkt allemaal heel simpel zoals vele al weten. Er is een aparte hoek waar men zich kan inschrijven , waarna de scooter/bromfiets technisch gekeurd kan worden.

De eisen aan het voertuig:

* Goede remmen
* Geen speling op het balhoofd
* Banden met een acceptabel profiel
* Gashendel die soepel gaat
* Aan en uitknop binnen handbereik

Eisen aan de bestuurder:

* Beschermende kleding (Helm, Jas, Handschoenen en lange
broek)
* Leeftijd minimaal 16

Customshow
Er kan vanaf Zaterdagmiddag 4 uur tot 6 uur ingeschreven worden voor de customshow. Je dient dan je naam in te vullen en je krijgt een deelname nummer. Er zijn leuke prijzen te winnen! ( waaronder een tegoed bon enz enz :) )


Informatie inschrijvingen www.speelmansplaten.nl.nu

Ik zet even ter verduidelijking hier nog even op een rijtje van wat nou precies de bedoeling is van het inschrijven voor de sprint en de customshow.

- Vanaf Zaterdag ochtend omstreeks 10:00 uur tot 12:00 uur kan je met je scooter/brommer terrecht bij de stand van de crew. Hier word je 2 wieler dan ' technisch ' gekeurd ( lees hierover meer ! ). Waneer deze voldoet aan de eisen die gesteld worden aan het voertuig , kan je je naam+gegevens invullen op papier , waarna je een bandje om je stuur heen krijgt ( waaraan men kan zien dat het voertuig goedgekeurd is voor de sprint ! )

- Voor de mensen die graag mee willen doen in de ( waarschijnlijk ) grote Customshow. Kunnen vanaf 16:00 uur tot 18:00 uur terrecht bij de stand van de 'crew' Hierbij dien je je gegevens in te vullen. ( naam+achternaam ) en krijg je een mooi papier waar je alles op kunt schrijven wat je allemaal aan je voertuig hebt verbouwd/veranderd/gedaan. Deze dien je dan tijdens de customshow bij je voertuig te leggen/zetten/plakken.. whatever ;)

- Ook zal er zondags gesprint kunnen worden op de 150 meter lange sprintbaan. Je kunt dan ( voor mensen die nog niet zijn gekeurd met hun voertuig ) je eigen inschrijven vanaf 9:00 uur tot 12:00 uur. Hiervoor dien je naar de stand van de crew te gaan.

DE FORMULIEREN MOETEN DUS TER PLEKKE OP DE SPEELMANSPLATEN WORDEN INGEVULD !!
Zo zullen de 2 inschrijf formulieren eruit zien ( sprint en customshow ) :

Sprint deelname formulier
Scooterweekend Speelmansplaten 2005

Naam + Achternaam :
Leeftijd :
Merk + Type :

Belangrijke informatie :

De oraganisatie van scooterweekend Speelmansplaten is voor welke reden dan ook niet verandwoordelijk voor ongevallen of schade aan het voertuig.

° Ja ik ben het eens met de voorwaarden van Scooterweekend Speelmansplaten

Handtekening deelnemer :


En voor de mensen die deelnemen aan de customshow :

Deelname Customshow scooterweekend Speelmansplaten

Naam + achternaam :
Leeftijd :
Merk + Type :

Belangrijke informatie :

De organisatsie is voor welke reden dan ook niet verandwoordelijk voor schade e.d aan het voertuig.

° Ja, ik ben het eens met de voorwaarden voor deelname aan de Customshow.

Handtekening :

Deelname nummer :

Je kan het formulier het formulier ook op een zeer handige manier uitprinten op de website : www.speelmansplaten.nl.nu



HET DEELNAME NUMMER WORD DOOR DE ORGANISATSIE ZELF INGEVULD !!

Prijzen
Er zijn prijzen te winnen voor de sprints en voor de customshow!

24 en 25 SEPTEMBER 2005 SPEELMANSPLATEN VANAF 9 UUR.. dus zet het in je agenda ;)

Meer vragen kunnen altijd in dit topic gesteld worden ! Lees A.U.B het topic goed door , desnoods een paar keer.

- MVG Anthony - Hoofd organisatsie speelmansplaten 2005

Hier een aantal foto's van afgelopen jaar :

PIC00053(1).JPG


PICT0005.JPG


100-0016_IMG.JPG


100-0037_IMG.JPG


73-1095766344.jpg


73-1095766234.jpg


73-1095766418.jpg


1.JPG


IMG_6593.JPG


www.speelmansplaten.nl.nu
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

klinkt goed alleen REGEL dat sprintbaan op het andere stuk komt want ik heb weinig zin om met 0 vering over drempels te vliegen ;)

voor de rest su6 :D
 
Ook aanwezig, ditmaal met wat scooters meer 8)

Helemaal niet gedacht dat dit jaar SMP door zou gaan wegens heibel met de eigenaar vorig jaar :X
 
Te vet dat het weer komt, heb het vorig jaar goed naar mijn zin gehad, ben zeker weer aanwezig :)
 
Bee-Racing said:
ook aanwezig!

alleen nu graag een sprintbaan zonder drempels!!


Kreeg afgelope jaar de indruk dat er geen probleme ware met die 2 mini drempeltjes hoor...

anders moet die baan helemaal achterin het terrein , daar schiet je ook weinig mee op , ik wil hem wel graag wat centraal houde ??
 
Zekers aanwezig op deze meeting!!:D
Was vorig jaar echt strak, dit jaar ook wij waarschijnlijk met wat meer scoots:p

drempels waren idd wel irritant, maar niet super erg ofzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top