Motor-en-Motorrijden #18

Status
Not open for further replies.
zaterdag mijn nieuwe fiets opgehaald :W
Ik moet zeggen dat ik er zeer maar dan ook zeer tevrede mee ben :D
Een half jaartje terug dacht ik: Damn, die is voor mij gemaakt.... Tijdens de TT liep ik de hele dag: Kijk daar staat er weer 1.... en nu ?? Heb ik zelf een TL1000R. Echt een bizar ding :p
Komt uit '98 met 46k op de klokken. Zeer netjes onderhouden, dat is zeker !

foto's :
295776299_6_2-6-.jpeg


295776300_6_2qfo.jpeg


295776301_6_dfAC.jpeg


295776302_6_kGjJ.jpeg


groetjes !
 
@Arthur: Vet ding gozer! :W

Ik rem teveel met m'n achterrem geloof ik, blokjes op na 5.000km? :rolleyes:

Ik heb nog nooit mijn achterremblokjes moeten vervangen! Sowieso heb ik nog nooit een motor zo lang gehad dat ik remblokjes moest vervangen, maar toch O-)
 
ben net een kwartiertje thuis maar heb me wel heel erg misdragen :p

bij vilsteren ligt een hele mooie bochtencombinatie en daar zit ook een camping aan.
maar ik ging daar telkens heen en weer 'lekker plat om het netjes te zeggen' met een kennis maar de halve camping was uitgelopen om te kijken.. het stond behoorlijk vol

was wel leuk

@ arthur echt vet ding en qua kleuren combi is die ook al helemaak af imo. maar ik zou er niet echt mee gaan trappen aangezien de blokken nog wel eens problemen hebben en niet superbetrouwbaar zijn.
 
Very nice Arthur ;) Maybe velgen wit, maar echt :love:

En Joshua, 5000km voor remblokken? :X ook nog eens achter, volgens mij moet het makkelijk 30K/35K meekunnen achter.
 
@ arthur echt vet ding en qua kleuren combi is die ook al helemaak af imo. maar ik zou er niet echt mee gaan trappen aangezien de blokken nog wel eens problemen hebben en niet superbetrouwbaar zijn.

Waren dat niet die modellen van '97? Heb het ook wel eens gelezen, maar dacht dat dat vooral '97-ers waren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top