Mijn Audi A3 uit 2000 gestolen!

Status
Not open for further replies.
Heren (en eventuele dames)

Mijn zwarte Audi A3 1.9TDI van bouwjaar 2000 met kenteken 56-FD-GT is circa 1,5uur geleden voor mijn huis gejat. Ik woon in Hoogkarspel (bovenin Noord-Holland) dus hij kan inmiddels al het land uit zijn.

Mocht je deze auto zien rijden of op een veilingsite zien stuur me dan een PM met je 06nummer zodat ik je kan bereiken.

De gouden tip wordt erg goed beloond!!!

Herkenningspunten:
- Nieuw type achterlichten
- Volledig grijs interieur
- Aluminium tellerringen + S3 stijl schakelpook
- 2x Ontzettend goedkope kut boxen in de hoedenplank

Foto's, let op: Hij rijdt nu rond op standaard Audi velgen ipv onderstaande RS4:


121191005_6_RZzC.jpeg



121191004_6_2Kjy.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

god god godver de bloedkk..

tering gasten. tegen de blnde muur ermee.

Succes met alles :)
hoop dat ze hem evt nog terug vinden
 
Jeeezus dat meen je niet! Hoe istie gestolen? Ruit ingetikt of niks gezien verder?
Had je een alarm op de auto zitten?

edit:
Heb hem inmiddels ook op carfanatics & audiforum & seat-online &tdi-club gezet
 
Last edited:
Ruit was niet ingetikt oid.. Lag geen glas in ieder geval.
Stond gewoon op slot en sleutels liggen nog thuis!
Vrij brutaal, stond recht voor ons huis onder een lantaarnpaal!

Zat voor zover ik weet geen alarm op, wel startonderbreking..

05:00 vanochtend de politie op de koffie, proces verhaal wordt du moment opgemaakt. Verzekering is gebeld. Godzijdank wel met diefstal verzekerd! En hij is inmiddels uit de wegenbelasting gedonderd....

Maargoed, erg erg erg zuur dit. Had 'm pas een half jaar :(
Dagwaarde zal maar 5500euro zijn ofzo terwijl ik er in augustus dus 8000,- voor heb neergeteld.. Zachtjes aan maar op zoek naar een vervangende auto :(

@PvdH; Bedankt, top!! En de rest ook bedankt voor het meedenken/opletten/reactie..
 
Damn man, zal me ogen ook ophouden, weinig kans dat ik hem tegenkom maar toch! Hoop dat ze hem terug vinden !
 
Erg kut zeg, hopelijk vind je hem terug! Wat ben jij vroeg wakker trouwens, of werd je wakker van lawaai oid?

M'n pa werd om 04:15 wakker van het geluid van een auto. M'n buurman werkt echter bij OCE en dan komt er regelmatig midden in de nacht een auto om gereedschappen te brengen. Dus verder niet bij nagedacht.
Toen hij echter om 04:50 naar z'n werk ging was mijn auto dus pleite...

Om 05:00 uur dus de politie al op de koffie en vanmiddag naar het bureau om het proces verbaal te tekenen :(

Ik verwacht in ieder geval niet dat hij nu nog in Nederland rond rijdt. Zou wel een erg domme autodief zijn dan.. Maarja, niet geschoten is altijd mis :) Als er nu iets mee gebeurd ben ik in ieder geval niet meer aansprakelijk..
 
Echt een tieves streek, staat ie voor de deur en dan nog is je auto niet veilig :(
Succes met terug vinden iig!
 
Misschien een stom idee:

Je hebt de auto nog maar een half jaar en er is geen ruit ingetikt..
Kan het niet zo zijn dat er een kopie van je sleutels is gemaakt voordat je hem kocht?

Of zijn A3's relatief gemakkelijk te stelen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top