Nieuwe audi tt!!

Beste medeforummers, het lijkt me sowieso niet de bedoeling voor dit soort dingen een apart topic aan te maken... Vraag is, of we een "concept/proto/new models-topic" moeten hebben of niet... Onder droomauto's is ook niet echt goed geplaatst..
 
Mooi, die focus ST koplampen... of is het nou een speedster.... wat lijken alle autos de laatste tijd op elkaar.
 
damn
5ff108396bae7109fd371da68134fca0.jpg


ik vind em er niet echt mooier op geworden, op deze foto lijkt het net of ie op zn teentjes staat ofzo. ik zou bij zon auto toch liever het gevoel hebben dat ie als een blok op de weg staat
 
Mwoah, ik vind m toch wel tegenvallen eigenlijk... Ik had er iig meer van verwacht.

Kut topic trouwens dit, beter ff in een ander topic proppen.
 
De oude was niet mooi en de nieuwe is iets minder lelijk, maar nog steeds niet mooi.

Toch jammer, maakt Audi helaas toch nog een auto die niet mooi is (alhoewel, de Q7 is ook niet al te best).
 
Monk said:
damn
5ff108396bae7109fd371da68134fca0.jpg


ik vind em er niet echt mooier op geworden, op deze foto lijkt het net of ie op zn teentjes staat ofzo. ik zou bij zon auto toch liever het gevoel hebben dat ie als een blok op de weg staat

ik vindt dat er juist wel een sportieve tint aangeven :).. vondt dat kaarsrechte op de weg bij die oude maar saai , denk iig niet dat het aan wegligging ontbreekt in de nieuwe :W
 
Piels, die eerste foto klopt gewoon niet volgens mij.. En spoilertje is volgens mij zo'n ding dat er boven een bepaalde snelheid verschijnt, ze zullen waarschijnlijk geleerd hebben van de vorige TT..
 
Back
Top