Lopen

Jorne

Turbo Turbo!
Hallo,

Er staat hier een rollerbank bij mijn school, hoe kan ik wegkomen ZONDER gepakt te worden? (meerdere mensen hier...)..

Alvast bedankt,
Jorne :)
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet niet hoor denk dat ze je dan nog aanhouden....kan je niet ergens via een zijweggetje snel naar een vriend die dichtbij woont? of sabboteer anders ff je scoot zodat die het niet doet....en anders gewoon wachten tot de school sluit? dan zullen ze toch wel weg zijn....
 
Politie bureau is hier ook letterlijk om de hoek, dus die blijven nog wel ff...

maar met 8 ge-sabboteerde scooters, valt nietop :D:W
 
Dan mogen ze je gewoon op de bank zetten, en als hi jniet start meenemen voor technisch onderzoek.
Lekker laten staan en met de bus naar huis. Kom je hem later op de middag gewoon ophalen.

Elke scooter op de openbare weg mag worden aangehouden voor controlle. Als het goed is is het schoolplein eigen terrein, dus zolang hij daarop staat is er neits aan de hand.

Of haal een stuk papier uit het handarbeid lokaal en prop het in je luchtfilter :L Of verzin een andere methode waardoor hij veel te rijk gaat lopen. Dan maakt ie veel minder toeren, geeft minder koppel -> minder snelheid, en als ze hem te lang tever opentrekken valt ie uit. En belangrijkst, te rijk laten lopen geeft geen schade. Hoogstens tijd voor een nieuw bougietje.
 
Cipher said:
Dan mogen ze je gewoon op de bank zetten, en als hi jniet start meenemen voor technisch onderzoek.
Lekker laten staan en met de bus naar huis. Kom je hem later op de middag gewoon ophalen.

Elke scooter op de openbare weg mag worden aangehouden voor controlle. Als het goed is is het schoolplein eigen terrein, dus zolang hij daarop staat is er neits aan de hand.

Of haal een stuk papier uit het handarbeid lokaal en prop het in je luchtfilter :L Of verzin een andere methode waardoor hij veel te rijk gaat lopen. Dan maakt ie veel minder toeren, geeft minder koppel -> minder snelheid, en als ze hem te lang tever opentrekken valt ie uit. En belangrijkst, te rijk laten lopen geeft geen schade. Hoogstens tijd voor een nieuw bougietje.


Kunnen we niet zo bijkomen, meeste zijn schakels hier..

Enne als je fiets kapot is, en je loopt met je fiets aan de hand, ben je ook gene fietsen toch 8P
 
ín leiden pakken ze je gewoon ookal loop je

dus scoot lekker laten staan

zelf zette ik mijn scoot altijd in de woonwijk aan een lantaarnpaal
kun je iig van school weg:p
 
JorneP said:
Enne als je fiets kapot is, en je loopt met je fiets aan de hand, ben je ook gene fietsen toch 8P
Nee, dat klopt. En wat wil je hiermee zeggen?

Je moet ook niet op de roller omdat je een bestuurder bent, je moet op de roller omdat je scooter zich op de openbare weg bevind. Als je oma een stukje met je scooter loopt moet ie ook op de roller.
Ze kunnen je zelfs vragen mee te komen als je naast je scooter staat, welke nog met slot en al aan een lantaarnpaal vast staat. Zolang je scooter zich op de openbare weg bevind mogen ze je vragen (lees: eisen) mee te werken aan een controle.

Maar ts, ik begrijp dat jij er du swel gewoon langs bent gelopen??
 
als je met je scooter aan de hand loopt ben je juridisch gezien een voetganger en geen bestuurder. maar daar trekken ze zich geen kont van aan :rolleyes:
 
Back
Top