Lopen aanhouden

Zou wel grappig zijn... 2 rollerbanken naast elkaar...

Bij de ene krijg fucking hoge boetes en bij de andere niks...

Kijken waar de rij staat :p
 
Ik heb geen zin om al die vorige posts te lezen, maar als je van een rollerbank afkomt dan wordt je daarna verplicht om te gaan lopen (onder 75 km/h). Het lijkt me dus vreemd als zo'n wout je zegt dat je moet gaan lopen als een tweede je aanhoudt om nog is een keer op de bank te gaan.
 
je kan met een fiets trouwens wel 60 fietsen hoor in de tour de frans halen ze dat ook wel geloof ik niet dat ik daar naarr kijk hoor tour de frans zuigt
 
hier rijden we allemaal normaal weg als we op roller zijn geweest?
Ik stond er gewoon nog een uur te kijken en blij rond te rijden :)

khad 1.7 kw btw
 
Originally posted by AeroxChest
Als je met je scoot aan de hand loopt, mogen de faggets je dan ook op de rollerbank plaatsen voor controle?

NEE dat mogen ze niet!
heb het mijn oom gevraagd en die is nu zelfs recherce!

ze mogen dan wel kijken of ie gestolen is!
 
woei! ik had 1.9 kw met yasR 8)

(opendag ofzo bij de wouten, mocht zo 'gratis' op de rollenbank, en ik kom daar toch nooit in de buurt duzz)
 
Hmm ik liep met een scooter van me pa, die had hem gekocht van een vriend van hem, die als hobby heeft scooters tunen enzo... Hij was al meteen verzekerd op mijn pa's naam. Dus ik moest hem lopend (!) ophalen. En er was hier zo dus controle...
Dus ik loop daar vrolijk langs met dat ding... zie je die woutteuh scheel naar me kijken zat wel een mooie auspuff onder, dus zo'n sjon... ja, mag ik je verzekering zien. Ik zeg ja... hierz0... nou ok, hij wildeo ok met certificaat zien. Dus hij ziet... verschillende namen (ook al scheeld het maar een o :) -Henk...Henko..weetje :))

Dus ik leg hem het verhaal uit. En ik mocht doorlopen....

Dus nu is mijn vraag... deed ie het niet omdat die scooter van me pa is ....of omdat hij hem niet MOCHT controleren.
 
Originally posted by AeroxChest
Als je met je scoot aan de hand loopt, mogen de faggets je dan ook op de rollerbank plaatsen voor controle?

nee dit mag niet!!!!!!!
ik heb het aan mijn oom gevraagd en die is politie!
als je loopt naast je scooter mogen ze je niet aanhouden!
 
Re: Re: Lopen aanhouden

Originally posted by the masterrr


nee dit mag niet!!!!!!!
ik heb het aan mijn oom gevraagd en die is politie!
als je loopt naast je scooter mogen ze je niet aanhouden!

wel dus! das een nieuwe wet en ik heb daar ook gezeik mee gehad want toen die wet 3 dagen nieuw was liep ik er ook vrolijk langs (wist er natuurlijk niets vanaf) en moest er toch op! en moest me boete toch betalen (eerst klacht gestuurd enzow)
 
hoi, er was hier net een jood in me huis in verband met wat vernielingen in de voortuin en die kwam die bekijken. hij was best geineg en na een tijdje over brommers geluld te hebben begon ik het verhaaltje dat de rollenbank met omrekenen naar kw + snelheid dat verhaal voor geen meter klopt
en toen heb die me bevestigd dat de rollenbank niet meer mag. dit wisten jullie al maar dit is dus gewoon nog een extra bevestiging :D
 
Last edited:
ahaa....dit is wel leuk om te horen!!! enne al willen ze je aanhouden dan pleur je toch gewoon je sleutel in je buddy (als je een reserve hebt tenminste!!!) en zeg je dat die kapot is en dat je geen sleutel meer heb;)
 
Het mocht toch officieel niet meer, maar aangezien de politie in een overgangsfase zit van blablabla mochten ze die dingen nog wel gebruiken... m.a.w. het gebruik ervan wordt 'gedoogd'

Zoiets was het toch?
 
Originally posted by VorteX
Het mocht toch officieel niet meer, maar aangezien de politie in een overgangsfase zit van blablabla mochten ze die dingen nog wel gebruiken... m.a.w. het gebruik ervan wordt 'gedoogd'

Zoiets was het toch?

Ja "gedoogd" ja. gedoogd in m'n h*l!! wat houd voor hun gedoogd in?? dat ze over 80 jaar nog met dezelfde rollerbanken zitten te kutten??
 
niemand toevallig het cursus boek gelezen voor bromfietscertificaat??

als je met je scooter/brommer aan de hand loopt val je onder de catagorie voetgangers

greetz arjan

http://www.theorie-examens.nl/bromfiets8.htm

onverplicht fietspad

Het is verboden om met een ingeschakelde motor op het onverplichte fietspad te rijden, deze is namelijk alleen voor fietsers. Hierom moet je op de naastgelegen weg gaan rijden. Je mag wel je met uitgeschakelde motor van het fietspad gebruik maken.

als je duz je motor uitschakeld dan van je duz onder voetgangers
 
Last edited:
Back
Top