Lopen aanhouden

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Aerox R :):p
als je hem uithebt toch niet ???

Als jij met je scoot aan de hand, langs de rollerbank loopt, moet je 'm d'r dus echt wel opzetten... Zeker als d'r een mooie auspuff onder hangt
 
fout dus he, dit mag niet, je moet rijden, omdat je niet op een opgevoerde scoot mag rijden, er staat nergens dat je niet met een opgevoerde scoot mag lopen

en daarbij, waarom geven ze iemand die 1.8 KW heeft geen boete, als die eraan komt gelopen
 
Klopt, ze mogen je vragen voor de rollenbank.... maar niet bekeuren omdat je niet rijd op je scooter.... Je mag er een 70 onder hebbenmaar niet mee op de weg rijden......
Zo heb ik een F12 van het politiebureau gehaald die 130 autoteller reed.... Geen probleem dus....:)
 
tis een nieuwe wet dat je wel op de rollerbank mag gezet worden (ik heb het laten uitzoeken omdat mij dat ook gebeurde) maar omdat bij mij die wet vrij nieuw was hoefte ik geen boete te betalen...

Maar waarom zeg je niet gewoon dat je je sleutels kwijt bent en daarom loopt???
 
Originally posted by Flugel
fout dus he, dit mag niet, je moet rijden, omdat je niet op een opgevoerde scoot mag rijden, er staat nergens dat je niet met een opgevoerde scoot mag lopen

en daarbij, waarom geven ze iemand die 1.8 KW heeft geen boete, als die eraan komt gelopen

Hmmz:

Je hebt hem verzekerd toch, dan zeggen zij: het is dna dus legale scooter blablabla, ik weet niet maar volgensm ij kunnen ze het wel doen.

Tenzij je zegt tis race scoot etc. (alleen dan verzeker je hem neit)

Ze mogen hem toch altijd controleren.?
 
Originally posted by Sjoerdyo


Hmmz:

Je hebt hem verzekerd toch, dan zeggen zij: het is dna dus legale scooter blablabla, ik weet niet maar volgensm ij kunnen ze het wel doen.

Tenzij je zegt tis race scoot etc. (alleen dan verzeker je hem neit)

Ze mogen hem toch altijd controleren.?

Volgens mij mogen ze hem altijd controleren, maar mogen ze je dan ook altijd bekeuren???
 
Originally posted by Sjoerdyo


Hmmz:

Je hebt hem verzekerd toch, dan zeggen zij: het is dna dus legale scooter blablabla, ik weet niet maar volgensm ij kunnen ze het wel doen.

Tenzij je zegt tis race scoot etc. (alleen dan verzeker je hem neit)

Ze mogen hem toch altijd controleren.?
"ik ben er nog mee bezig, hij gaat nu naar huis om hem verder te tunen ..."

natuurlijk onzinnig dat ie erop moet
 
Originally posted by SoulDarkness
he styliz, kan jij ut niet aan die hunter vrage? van ut *scheldwoord*punt forum?!
op die manier niet

mja
Kan het antwoord wat er de vorige x werd gegeven nog precies herinneren.

Kan niet, ze kunnen je wel om verzekeringspapieren vragen als eigendoms bewijs
 
Originally posted by Aerox R :):p
weet je waar ik zin in heb, met mijn fiets op de rollerbank, en dan kijken hoeveel kw ik kan fietsen8P

ik ben met me fiets echt de rollerbank op gegaan..
haalde 0.8kw....... als je niet geloof is het jammer voor je het is echt zow.... (was wel op een fiets van 6000 gulden).
 
Back
Top