Landelijke Bromfiets Controle

Ik heb ze vandaag pas voor het eerst gezien dat ze echt stonden te controleren, verder deze week nog geen politie gezien...
 
Ik namelijk ook nie daarom vraag ik eht ff. Ik denk dat ze gister zijn begonnen ofsow. toen hoorde ik namelijk ook al wat meldingen in gebieden die dicht bij amersfoort lagen.
 
GoRiLlAz said:
Word dus maar weer ff std uitlaat eronder en std luchtfilter deze maand :+, Vanmiddag indd was met RogerP ff aant rijden zagen we achter ons vet veel politie... snel doorgereden :p ze hoorden ons alleen denks..

RogerP hier,, met felixMartini account... (ben bezig.. met kutte met felix scoot.. werkt alleen niet zo erg goed :+) (kijk ff @ quicke forum. onder benelli)

maar idd, ik dus weg-rijden bij hockey daarzo :+.. ene kom thuis sms't felix,, politie shit rijd oost in :).. ik zeg bullshit tegen mezelf.. en bel't hij me net op.. staat Oom agent bij me achterpoort naar me scoot te kijke.. ik naar buite.. oompie zegt.. mooie scooter.. (ik zeg.. Mooi hé..) dus ik maar even gewacht..

Kom terug van felix,, (benzine was bijna op..) wil weer naar felix valt scoot net uit.. niet 2 sec later voor me neus politie auto.. (man stapt uit zegt.. "ga jij maar even mee naar het bureau :+) ik zeg.. "start hem maar" hij zegt zo van, bougie kabel eruit gehaalt zeker?.. neej,, nou ik kicken voor z'n neus.. en nix gebeurt.. mr. zegt.. ja volgende keer dan maar weer..

(maar idd.. veels te veel police hierso vandaag.. (denk morgen weer) . )

CHeers..

FElix en Roger..P-wee
 
deze maand ???!!!!!! Dacht een week. Ze hebben weer es geld nodig. Ga boeven vangen. Ik heb gehoort dat de rollebanken weggaan en dat er geflits wordt als je harder als 45 rijdt???? Mijn Scooter valt de laatste tijd soms uit door de carbarateur dus misschien kan ik mzzlll hebben.
 
Ja das waar maar toch flitpalen leveren ook veel op. Heb me vader wel gemerkt. Dus voor scooter zou ik het ook geen slecht idee vinden. Gewoon opvoeren mag alleen niet harder rijden dan 45 dan vind ik het wl goed. Natuurlijk rij je wel harder als 45 maar niet in de drukke delen zoals in de stad waar ze die dingen plaatsen lijkt me niet dat ze ze gaan plaatsen op het platteland ofsow.
 
En dat is dus al een reden ze niet te plaatsen :)

In no time weet iedereen waar die dingen staan en rijd elke sjonny met een setup @ straat , 45 langs de paaltjes , 45+ door de stad :)
 
Seri? Dan ben ik 2 weken terug genaaid... toen kreeg ik van agent lijstje in me hand gedrukt van hoe het toen was 8P, maja dan gaat het iig de goeie kant op :p
 
LOLS :+ jij wel.. wheely maken en toch nog aangehouden worden (NOOB:p) :+.. morge verder beunen aan die scooter van felix... :) en schuur opruimen,, dan op de fiets overal ff naar toe.. (of wordt daar ook op gecontroleerd .. slik..) me fiets is ook niet in orde :) hihi
 
Er zijn niet alleen voor scooters controlles. Ik keek bij regio centraal en er waren ook heel veel voor auto's. Er is ook een 67 jarige oma haar rijbewijs afgepakt omdat ze te veel alcohol op had lol. Maar er stond zelfs dat fietsers werden gecontroleerd op verlichting, rijden op voetpaden, rijden in de stad. Ze hebben 12 fietsers bekeurt, 43 scooters ong. en van de auto's over de 100. Echt niet normaal. Er stond ook bij 1 van de scootereigenaars dacht slim te zijn en had een toerenbegrenzer in gebouwd. Dat was een vriend van me hij heb 125 euro voor snelheid en 45 voor platte achterband. Dus door hem zijn ze weer 170 euro rijker.
 
net aangehouden met maatje van me.. ENORMMMM Veel politie.. wij rijden naar bergambacht... rijden via de dijk.. gaan een weg in .. komen we politie tegen.. staat al 1 scooter... (sr van maatje van ons.. is gistere langs koopmans geweest.. dik 500 euries erin gegooit gistere) kwa afstellen en verder tunen..

dus maatje van me.. (met derbi) wordt ondervraagt en moet lampje halen.. ik sniekiej me scooter bij gozer op z'n erf gezet.. en mijn scooter wouden ze ook meenemen,, maar geen plaats in busje.. pff.. geluk.. wel alle gegevens van me opgenomen.. etc..

die sr van die gast, in het busje.. (had z'n broers gebelt.. en wat vrienden.. (zat een ex-agent tussen) heel wat gezeik.. kwamen er opeens nog 2 politie auto's aan.. + busje..

dus voor 2 scooters.. en 1 schakel.. gezeik.. 3 politie auto's.. en een politie busje...

ik weer geluk.. maar net op de weg terug.. via snicky weg.. nog 1 motor + auto tegen gekomen.. NIET NORMAAL!!!!!!!! (ze moeten echt die boete's binnenhalen heb ik het gevoel)...

wordt vervolgd...:):+
 
schandalig, echt waar, kameraad van me is om half 12 's nachts, :| ja half 12 's nachts ja... aangehouden, hij kwam terug van een andere kameraad van hem, en tsja hij reed lekker door, (amper iemand op de weeg je weet het :p) reed rond de 75 denk ik, en ja hoor 2 motor agenten, huppa een der achter, en een der voor, vloog hij snel een zijstraatje in, en hij had zijn scoot achter in een steeg bij een paar huizen neergezet, na een kleine 15 min, wou hij weer weggaan reden ze nogsteeds door die wijk te controleren :| tsja toen wast toch wel over, 120 euro voor te hard rijden, 80 euro voor wegrijden van politie, en 140 euro voor rollerbank :| en zijn scooter was 3 dagen ingenomen voor technische controle..

zijn ze alweer 340 euro rijker :mad: :( rotzakken

(maarja je kan het van 2 kanten bekijken, dat ze ons hard aanpakken :p of een uitdaging om nog extremer te gaan :p:p:p) hihi

groeten

[edit] wat zinnen int abn gezet :p tis laat en ben beetje moe :D
 
maar dat met die flitspalen is ook dik gelul dat je daar 1 keer voorbij rijdt en dan voortaan er rekening mee ken houden... zo dom zijn die wouten ook niet... krijg je waarschijnlijk van die 1ste jaars pikkies met lasers langs het fietspad :p
 
ach ja

zit je niet fout dan kost je dat niks

zit je fout dan is dat je eigen schuld en betaal je die boete maar gewoon.

anders wordt t alleen duurder
 
Back
Top