Mega Landelijke Controles!!!!

panter111

Well-Known Member
EYz MeNsEn, vanaf 2 weken geleden, is er een maand durende mega controle, in limburg, allemaal Juten uit het noorden zijn naar limboland gekomen, omdaar ff een maand land, iedereen te pakken.
We zijn gewaarschuwd, echt fuck man ze staan bijna iedereen om onze school.
 
Advertisement - register to remove this

post geen nutteloze plaatjes, n00b

[edit]
btw hier rijden ze nog gewoon in normale sterkte rond hoor, niks immigratie naar limboland....
(en ze doen helemaal nix, :W)
[/edit]
 
Last edited:
het is echt waar
hier in maastricht staan ze echt overal.paar dagen geleden nog drie straten achter mijn huis.:( :(

en iedere week wel op een school staan ze.volgens mij moeten ze nu hun eigen geld verdienen met boetes
wie de meeste heeft krijgt het meeste uit betaald
 
Originally posted by Roger
het is echt waar
hier in maastricht staan ze echt overal.paar dagen geleden nog drie straten achter mijn huis.:( :(

en iedere week wel op een school staan ze.volgens mij moeten ze nu hun eigen geld verdienen met boetes
wie de meeste heeft krijgt het meeste uit betaald
nou en? sim-pel, dan ga je toch lekker ff een weekie fietsen, doe ik ook altijd, helemaal als ik zeker weet dat er controles zijn....
 
echt overal zijn nu controles, ook bij mij, kom ik terug van de bios in nijmegen kan ik terug lopen naar arnhem (zonder scoot, zonder jolly)
 
Originally posted by Runner Rules !!


Hier niet kerel 8)

Dus wel Runner Rules !! Stonden vrijdagmorgen in Dokkum bij Karwei. Maat van me is daar op de rollenbank gezet. Bij de 1,8kw zijn ze opgehouden. Scoot in beslag genomen. Hij kon de scooter om 15.00 uur weer ophalen. 500 gulden boete.
Het was trouwens een aerox met tunede 50 en een nrx-je. Dat ding liep net over de 100 digi.
 
Ja ik wou het eerst ook niet geloven dat de scooter zo snel liep maar toch is het zo.
Zo is er ook nog een aprilia sr die met alles standaard behalve een technigas next 105 op zijn teller en 90 op een autoteller loopt. Dat wou ik eerst ook niet geloven en de plaatselijke dealer hier ook niet.
 
Originally posted by Vipe®
Ja ik wou het eerst ook niet geloven dat de scooter zo snel liep maar toch is het zo.
Zo is er ook nog een aprilia sr die met alles standaard behalve een technigas next 105 op zijn teller en 90 op een autoteller loopt. Dat wou ik eerst ook niet geloven en de plaatselijke dealer hier ook niet.
jaaah :\
zelfde blok als aerox etc, maar alleen op aprilia gaanze harder! :)

sjees..
 
Wat een bull allemaal...
Autoteller is vaag begrip -> Scootin DWD's hebben het daar al1 over...
100 digi is zeker bull...
Dat haal je bij lange na niet...
als je 80 digi haalt mag je blij zijn...
Zal wel verkeerde bandenmaat hebben ingesteld ofzo (of geen Sigma :))
 
Originally posted by Vipe®


Dus wel Runner Rules !! Stonden vrijdagmorgen in Dokkum bij Karwei. Maat van me is daar op de rollenbank gezet. Bij de 1,8kw zijn ze opgehouden. Scoot in beslag genomen. Hij kon de scooter om 15.00 uur weer ophalen. 500 gulden boete.
Het was trouwens een aerox met tunede 50 en een nrx-je. Dat ding liep net over de 100 digi.

GVD kutzooi ... mwhoa als ze me pakken hopen dat men begrenzer naar wensen werkt en dat ze er niet achter komen :W

Dood aan die kutpolitie.. ga achter turken aan ofzo :|

En 100 digi met een tunde 50 en NRX 8P, dat haal ik net met mijn getunde 70 giet.
 
Ik ga vragen of ik met me fiets op de rollerbank mag, omdat me scooter niet rijdt :)

En hier staat maar 2x per jaar rollerbank en dan wordt ik alsnog niet gepakt 8)
 
Back
Top