Landelijke Bromfiets Controle

AeroXJunkii

Drunk with a gun
Heey mensen,

Ik weet niet of ik hier goed zit maar dan hoor ik het wel ;)
Ik werd gisteren aangehouden door de wouten vanwegen geen gele stickers en geen verzekeringsplaatje, Toen zijden ze :'Kunnen we je nog een goede tip geven?' ik dacht wat nu weer.

Ze zijden dus dat er volgende week een LANDELIJKE bromfietscontrole is waar alles word getest dus van snelheid tot licht en noem maar op echt ALLES.
Ze zijden dat dit in heel het land is en in ieder dorp.Ik denk ik zal jullie toch maar even informeren voor degene die dit niet weten.Bij deze

Laterss..
 
Advertisement - register to remove this

volgens mij is het een beetje dom, om een controle aan te kondigen of niet? :)
njah..... ik zal volgende week dan maar eens 40 gaan rijden :)
 
nee is geen onzin, ik ben meegenomen :| en een scooter van ene collega van me is meegenomen voor technische onderzoek.... gaat echt te ver, waarom trekken er 5 politie motoren uit om een paar kindere te pakken :<

nouja geloof me het is wel landelijk onderzoek toen ik op de roller stond :| toen hoorde ik er 2 praten met elkaar (dus was niet voor mij bedoeld) maar die had het wel over landelijke controles voor de rest van de week/weken

dus :| kzou maar uitkijken, mijne staat iig nu maandje binnen, want tis niet leuk meer zo

groete
 
1337_Fox said:
nee is geen onzin, ik ben meegenomen :| en een scooter van ene collega van me is meegenomen voor technische onderzoek.... gaat echt te ver, waarom trekken er 5 politie motoren uit om een paar kindere te pakken :<

Voor jouw veiligheid :+ :L

mjah tot nu toe heb ik zoveel geluk gehad dak r niej zo bang voor ben heb al 23000/24000km gereden 10000km met 8 a 9000 km met 70 tussen rotterdam en hoekschewaard en nog nooit hoeve banken met mijn 70 en 1x met mijn 50 maar toen benk toch gematst dus...
 
Ik ben bijna gepakt. Ik stond te wachten in een zijstraatje en er reden 3 motors voorbij. Eentje zag een andere scooter en ree door. Ik zag de andere 2 keren in mijn richting. Ik snel overgestoken een vriend van me woonde daar en snel in zijn schuur gereden. Ze pa schrok zich rot {~_~}.
 
wel een beetje overdreven al die rollerbanken , ik snap niet dat ze na zo'n 50 jaar nog niet doorhebben dat het opvoeren van brommers toch wel gebeurd..
 
hum in amersfoort is het NU nog niet echt meer dan normaal naar mijn idee... maja.. volgende week dus misschien wel...
dan ga ik maar stukkie minder rijden... ik heb echt al 40 k gereden met dat apperaat en nog steeds NOOIT aangehoude.. dus mazzel lijkt me...of gewoon driving skills :p :+ }:O
 
Dat was in Amersfoort mijn verhaal hierboven. Daar woon ik ook. Ben ook nog nooit op een rollerbank gezet al heb je er wel dik veel. Ben vanmorge ook weer langs een rollebank gereden. Op school hoorde ik dat ie er stond heb er niks van gemerkt gelukkig.
 
melf #50 said:
wel een beetje overdreven al die rollerbanken , ik snap niet dat ze na zo'n 50 jaar nog niet doorhebben dat het opvoeren van brommers toch wel gebeurd..

Uhm, daar gaat het ze het helaas niet om, het gaat
a: Om de centen
b: Minder aantrekkelijk maken van het opvoeren
(anders zou mijn oma nog met een snelle uitlaat over straat gaan :p)
 
toen ik nog naar het school ging, reden daar elke dag motoragenten rond, de rollerbank stond dan altijd aan het voetbalplein naast mn school (als ze er stond), maar als me vriendin met trein naar school ging kwam ze dr voorbij en als ze er stonden belde ze ff en plaatste ik me scoot ergens anders :) vet handig zon gf +ralf+

MvG
Jorg
 
Dat is toch niet in Amersfoort?? Nog een tip voor de mensen die in/bij Amersfoort wonen. Ik woon in het soesterkwartier en daar rijdt nooit politie en er zijn nooit rollerbanken. Er rijden hooguit wat auto's die weer een wiedplantage hebben ontdekt verder niet. Hier rijden ze gemiddelt 100 dus. Kom op zondag of wat later in de avond smiddags is het namelijk altijd druk. Kom ook ff langs bakkerij twils broodje halen bedrijf van me ouders. Of mag ik geen reclame maken?? Zeg het ff dan edit ik hem.
 
Word dus maar weer ff std uitlaat eronder en std luchtfilter deze maand :+, Vanmiddag indd was met RogerP ff aant rijden zagen we achter ons vet veel politie... snel doorgereden :p ze hoorden ons alleen denks..
 
Ja ik 2 dagen terug bekeuring voor geen kentekenplaat en gele stickers ( stickers kome er nooit van zn leven op ) vandaag i krijden om te tanken, zie ik ze weer staan ik snel doorrijden.Kom ik uit school mijn dorp in staan ze er gvd weer ik met vole gast op het fietspad snel het dammetje in en kwijt waren ze.Teringlijers :mad:
 
Is na een week eindelijk de sproeier binnen voor mijn powerfilter kan ik hem er niet opzette. Maar was de week maandag begonnen of ergens midden in de week?
 
Back
Top