Nieuwe Controles!

Originally posted by Hilly
voordat iedereen zcht druk hierom gaat maken, net als om de kentekens die al 4 jaar ingevoerd zouden moete worden kan je liever eerst wachten tot het officieel is.

Da's wel weer waar :# maja toch, het bericht klonk alsof het snel ging gebeuren...
 
dit is ook volgens mij dikke bullshit, want dan zouden heel veel maar dan ook heeel veel scooterverzekeringen worden ingetrokken|( nou dat denk ik niet
 
Originally posted by YaMahA AeRoX
dit is ook volgens mij dikke bullshit, want dan zouden heel veel maar dan ook heeel veel scooterverzekeringen worden ingetrokken|( nou dat denk ik niet
En dan maken ze verlies en gaan ze erop achteruit.....
 
Originally posted by Hilly
voordat iedereen zcht druk hierom gaat maken, net als om de kentekens die al 4 jaar ingevoerd zouden moete worden kan je liever eerst wachten tot het officieel is.

Maar kenteken registratie vraagt om wat meer organisatie dan een verz. bewijs innemen en aangeven bij de verz. :)
 
jha het zal allemaal wel weer... ik moet het eerst ook maar eens zien voor dat ik het geloof.. ze gaan gewoon verlies maken dus wat hebben ze er aan? en voordat dit er door heen is zijn we al ws bejaard.. en wat zegt de europese wetgeving hierover dan?

grtz
 
mensen die denken dat scooterverzekeraars verlies draaien op scooters snappen het nog niet helemaal :) ze zijn het leger des heils niet hoor jongens, die lopen echt wel lekker binnen.
ik zie dit trouwens niet zo gauw gebeuren.


//edit//

Originally posted by SimJoc
En dan maken ze verlies en gaan ze erop achteruit.....

nou nee, als jij in mei betaald, en stel dat je verzekering in juni word afgepakt, heb je wel voor een jaar betaald, maar hoeven ze de rest van het jaar zeker niet voor jou uit te keren. gaan ze dus alleen maar op vooruit.
 
Serieus... Dit alles gaat heus nog wel even duren hoor, een verzekeringsmaatschapij kan niet zomaar zijn voorwaarden aanpassen! Ik denk dat dat heel wat boze reacties gaat geven, ze kunnen niet op van de ene op de andere dag zeggen: laten we nu eens zorgen dat half scooterrijdend-nederland niet verzekerd is, dat zou fijn zijn! Weet iemand toevallig of dit bericht al door een verzekeringsmaatschapij is bevestigd???
 
eerst zien dan geloven en als het dan zo is dan verkoop ik mijn scooter zodra ze mijn verzekering afpakken en koop ik een andere scooter en verzeker ik dan gewoon ergens anders
 
ik denk niet dat dit door gaat want dan zouden de verzekerings maatschapijen niet veel meer t everdienen zijn wat is er voor hun nu mooier dat die jongens van 16 geld naar de verzekering brengen en vervolgens gaan opvoeren en als ze dan schade maken hoeven hun niks te betalen dus het geld wat jij hebt betaald voor je verzekering kunnen hun nu lekker in hun zak doen dat is voor hun dikke bisnis denk niet dat ze daar graag mee stoppen.

maar we wachten af
mzzl
phantom lover
 
Boyd, het is wel zo dat de winst op scooter verzekeringen veel lager is als op auto verzekeringen, zeker bij mensen onder de 24! de meeste verzekeringen zijn de scooters liever kwijt dan rijk. Er stoppen ook steeds meer verzekeringen mee.
 
Back
Top