Korting voor Forum member @ www.koopmanstuning.nl

Status
Not open for further replies.
30% KORTING OP ALLE MALOSSI PARTS

Vanaf vandaag bieden we in samenwerking met Koopmanstuning.nl 30% korting aan op alle malossi onderdelen op de catalogus prijs.


Wat moet je hiervoor doen?
Voorlopig is de vereiste dat je lid bent van het forum, en dat we het kunnen controleren. Daarvoor zal je je profile moeten updaten met je echte naam en achternaam.

Als je in de winkel iets komt bestellen zal je gevraagd worden om legitimatie, en als je online besteld zal je je username en echte naam moeten vermelden die we dan controleren.
Je echte naam blijft onzichtbaar voor andere forumleden!

Ik zal vanavond wat prijslijsten van gangbare merken/onderdelen posten zodat jullie een indicatie kunnen krijgen wat het gaat kosten.
Ik hoop dat jullie dit een leuke aktie vinden die we hebben kunnen regelen.

Groeten Scooterforum.net Crew en Koopmanstuning.nl (email malossi@koopmanstuning.nl)
 
Advertisement - register to remove this

DetonatedSmoker said:
Wat kost de cilinder 31-12033??
En de krukas 53-9212??
en de onsteking 55-11181??
53-9212
Adviesverkoop: € 437,68
Met korting: € 306,38

55-11181
Adviesverkoop: € 547,46
Met korting: € 383,22

55-11556 (AC versie van de pia rotor. Enige verschil is dat er ipv een verzwaringsplaat voor de rotor een verloopplaat voor een koelfan bijzit. Aangezien de meesten de plaat niet gebruiken is de AC versie een verstandigere keuze aangezien deze bij Malossi goedkoper is.)
Adviesverkoop: € 509,02
Met korting: € 356,32

Black Phantom said:
hmmz, ok

how about de 31-9838
Adviesverkoop: € 503,49
Met korting: € 352,44

honda cr80 said:
Wat kost Malossi ontsteking 55-11181?
Adviesverkoop: € 547,46
Met korting: € 383,22
(lees hierboven even het verhaal ivm AC ontsteking)

Verder sorry dat het soms wat langer duurt met de prijzen, kan er maar 1 reden voor geven en dat is drukte. :)
 
limbo_aerox said:
20-11210 complete boutset + uitlaatmond

alvast bedankt

€ 55,51 Advies verkoop
€ 38.86 Incl Forumkorting....

Betreft de set voor de 32-11206 uitlaat...

Dempster said:
wat kost een fixed poulie plus malossi v-snaar voor een runner dd! blok

Als de nummers kant en klaar aangeleverd worden, zoekt het voor ons allemaal een stuk makkelijker. Tevens is je vraag wel erg vaag....Je hoeft de fixed bij het nieuwe type blok (sp2000, mc3, etc etc) niet te vervangen. De stnd-fixed icm de Torque vormt een overranged-set.


De kevlar snaar: 61-9202:
Advies verkoop: €49.57
Met korting: € 34,69



Ramonrunner said:
en de (pia) Speed rep. cilinder?

31-11584

Danku


Adviesverkoop: € 463.45
Met Korting: € 324.41

Sorry dat het wat lang duurde.. tussentijds heb ik geen bezoek kunnen brengen aan Koopmans, om het voor jullie op te zoeken... :rolleyes:

Ik hoop dat jullie er alsnog mee geholpen zijn...
 
Last edited by a moderator:
hmmz mayby beetje dome vraag maar

geld die korting ook op 80cc mhr voor derbi senda??

of is het alleen voor scooters
 
neej, de korting geld op ALLE Malossi artikelen... van binnenrotorboutje, tot complete 180cc-kit voor een Runner 180... Van scooter tot citta... Als er maar Malossi op staat, en het in de door hun uitgebrachte catalogus staat...
 
Na het weekend zal ik het even opzoeken voor je, heb op het moment geen prijslijst bij de hand, sorry :*
 
pia
Bestelnummer 32-9027
Omschrijving MHR uitlaat
Type MHR

Bestelnummer 31-8455 !
Type MHR TEAM
Maten 47,6 mm pen 12
Koeling waterkoeling
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top