Tanken met 6 cent korting

-----advertorial-----


Beste bezoekers,

Wil je ook kunnen tanken met 6 cent per liter korting? Meld je dan nu aan bij United Consumers

Dit is geheel gratis(mits je 100 liter binnen 3 maanden tankt), en met je aanmelding sponsor je hiermee ook het forum.

UnitedConsumers biedt, in samenwerking met pomphouders, automobilisten de mogelijkheid om flink te besparen op hun brandstofkosten. Via UnitedConsumers krijgt u 6 eurocent korting per liter bij vele tankstations verdeeld over Nederland.

Deze korting wordt gegeven ten opzichte van de gemiddelde landelijke adviesprijs en is voor alle producten (euro 95, diesel, LPG, super plus, super met loodvervanger, V-Power) gelijk. Het kan in de praktijk zo zijn dat u aan de pomp meer of minder betaalt dan de gemiddelde landelijke adviesprijs. Dit wordt achteraf met uw kortingstegoed verrekend. Als de prijs aan de pomp lager is, krijgt u al een deel van de korting aan de pomp en bouwt u dus minder kortingstegoed op. Als de prijs aan de pomp hoger is, betaalt u meer aan de pomp, maar bouwt u ook een hoger kortingstegoed op

www.unitedconsumers.com
 
Advertisement - register to remove this

Houd er alleen wel rekening mee dat je die korting pas krijgt als je minimaal 5 liter tankt, en minimaal 100 liter in 3 maanden tankt.
 
100 liter in 3 maand lukt makkelijk... :rolleyes:

Vind trouwens dat er de laatste tijd best veel reclame gemaakt wordt op het forum. Of het komt omdat de banner een andere plek gekregen heeft... Toch raar, aangezien ik de banner free style heb. :p

Maargoed, reclame = inkomsten scooterforum = snellere server. :W
 
100 liter in 3 maand lukt makkelijk... :rolleyes:

Vind trouwens dat er de laatste tijd best veel reclame gemaakt wordt op het forum. Of het komt omdat de banner een andere plek gekregen heeft... Toch raar, aangezien ik de banner free style heb. :p

Maargoed, reclame = inkomsten scooterforum = snellere server. :W

Klopt, we zijn druk aan het sparen voor snellere server voor in NL. En er zal langzaam ook meer banners komen, en we zullen proberen meer mensen via de bannervrije style te laten surfen door ze premium te laten worden :)

@Rio-man: Klopt, staat ook in de startpost. Zelf tank ik makkelijk 100 liter binnen 3 maanden (hoeft volgens mij alleen de 1e keer).
 
Het klopt inderdaad dat je enkel de eerste 3 maanden 100 liter hoeft te tanken. Hierna is het gewoon vrij. Ook al betaal je nu 1,40 euro voor euro 95
dan krijg je nog altijd 1 cent extra korting.

Ik neem hier zelf al jaren verschillende diensten af en de korting werkt gewoon echt.
 
Daarom, ik heb hem zelf ook aangevraagd, want je spaart er altijd wat mee. En je helpt ook het forum als je z'n kaart aanvraagt :)
 
Ik tank LPG bij een pomp station met 9 cent korting op de landelijke advies prijs. Dit houdt dus in dat ik geen korting krijg bij het aanvragen van zo'n kaart?
 
Wat een lijers... :p

Aanvraag goed gegaan en net de definitieve bevestiging binnen gekregen. De kaart wordt verzonden en kost 5 euro verwerkings / verzend kosten. Oké 5 euro is niet heel veel...

Maar nu staat er ook in dat ik met deze kaart kan tanken bij:
- Texaco station Westermaat, Holtersweg 50, HENGELO (OV) (Uitvalsweg naarA1)
- Texaco station Hengelo Zuid, Platinastraat 2, HENGELO (OV) (UitvalswegHaaksbergen)


Het leukste is dus nu dat de benzine prijzen hier 4 cent hoger zijn dan waar ik normaal tank. Met andere woorden betaal ik uiteindelijk alsnog meer voor de benzine dan waar ik normaal gesproken tank. :p
 
Wat een lijers... :p

Aanvraag goed gegaan en net de definitieve bevestiging binnen gekregen. De kaart wordt verzonden en kost 5 euro verwerkings / verzend kosten. Oké 5 euro is niet heel veel...

Maar nu staat er ook in dat ik met deze kaart kan tanken bij:
- Texaco station Westermaat, Holtersweg 50, HENGELO (OV) (Uitvalsweg naarA1)
- Texaco station Hengelo Zuid, Platinastraat 2, HENGELO (OV) (UitvalswegHaaksbergen)


Het leukste is dus nu dat de benzine prijzen hier 4 cent hoger zijn dan waar ik normaal tank. Met andere woorden betaal ik uiteindelijk alsnog meer voor de benzine dan waar ik normaal gesproken tank. :p

Hoe zit die waar je nu tankt tov landelijke advies prijs?
 
Maar toch krijg je korting. (ookal is het bij jou duurder, dan is het JUIST in je voordeel)
Het kost je niks. :)

Je ziet het verkeerd.

Waar ik nu tank ligt de prijs 4,5 cent lager dan bij de Texaco waar ik met die kortingspas kan tanken. En die prijs ligt weer 3 cent onder de landelijke adviesprijs. Al met al tank ik nu al 7,5cent onder de landelijke adviesprijs...

Dus die korting die ik krijg gaat dan niet op lijkt me. Of snap ik het hele concept van die kaart niet??
 
Je krijgt _altijd_ 1 cent korting, ongeacht ze al wel/niet meer korting geven. Dat is dus sowieso.

* Gegarandeerde korting
Als deelnemer ontvangt u voor elke getankte liter altijd minimaal 6 eurocent korting per liter. Indien echter het tankstation waar u tankt reeds 6 eurocent of meer korting aan de pomp geeft, ontvangt u de gehele UnitedConsumers korting reeds aan de pomp. In dergelijke situaties krijgt u, bovenop de 6 eurocent reeds ontvangen korting, wel altijd 1 eurocent korting omdat u met UnitedConsumers geen aanspraak maakt op de bestaande spaar en loyaltysystemen. Zo tankt u, ongeacht de lokale prijssituatie, altijd voordeliger dan andere klanten.
 
Maar kan ik bij élk pompstation terecht met die tankpas? Aangezien ik via de aanmelding alleen te horen kreeg bij de Texaco terecht tekunnen... :rolleyes:
 
kroam dus als je shell tankt...... en dan kan je ook niet meer die ubergeile gele zegels plakken "omdat u met UnitedConsumers geen aanspraak maakt op de bestaande spaar en loyaltysystemen"

en die 100 liter in 3 maand is echt een lachertje;)
 
Sjezus. 'k mag blij zijn ALS ik die 100 liter in 3 maanden haal. Ik tank meestal maar 50-60 liter in drie maanden. Ongeveer 1x per 1,5 week tanken. En dan rijd 5x 10 km heen en week naar school, en twee keer 14 km heen en weer naar me werk. Dus iets van 80 km per week.

@ Bas, zie het idd nu staan ;)
 
Ik tank auto, geen scooter. :+

Pas binnen gehad trouwens en even de prijzen van de Texaco en de lokale Shell/BP vergeleken. Texaco 1,52 / Shell 1,46 / BP 1,44. :X
 
geen korting unitedconsumers

Helaas blijkt het dat de tankkaart van Unitedconsumers voor mij geen voordeel oplevert, en blijkbaar ook niet voor andere bezoekers van deze site.

6 cent is inderdaad op de GLA. Helaas vermeld de banner van Unitedconsumers dit niet in hun banner, en mag van de Reclame Code Commissie ook niet meer getoond worden als hier geen asteriks met bijbehorende tekst bij staat, dat deze korting wordt gegeven over de GLA, en niet over de pompprijs.

Gelukkig heb ik een kortingspas waarmee ik bij ieder tankstation kan tanken die een pinautomaat heeft. Zelfs bij de witte pompen.
Korting die ik krijg is gegarandeerd 4 eurocent per liter.
Het enige jemmere eraan is dat deze pas een borg heeft van 100 euro, maar die krijg je retoer als je je pas terug inleverd. Voordeel is wel dat ik bij de goedkoopste kan tanken, en niet vast zit aan 1 van de 500 stations van Unitedconsumers die gewoon de adviesprijs rekent.

Deze pas is dus wel gratis, terwijl Unitedconsumers adverteerd met een GRATIS pas die 5 euro kost? (Ook deze bewering mag Unitedconsumers niet meer doen zonder asterix dat deze kosten eraan verbonden zitten.
 
Back
Top