Tanken met 6 cent korting

-----advertorial-----


Beste bezoekers,

Wil je ook kunnen tanken met 6 cent per liter korting? Meld je dan nu aan bij United Consumers

Dit is geheel gratis(mits je 100 liter binnen 3 maanden tankt), en met je aanmelding sponsor je hiermee ook het forum.

UnitedConsumers biedt, in samenwerking met pomphouders, automobilisten de mogelijkheid om flink te besparen op hun brandstofkosten. Via UnitedConsumers krijgt u 6 eurocent korting per liter bij vele tankstations verdeeld over Nederland.

Deze korting wordt gegeven ten opzichte van de gemiddelde landelijke adviesprijs en is voor alle producten (euro 95, diesel, LPG, super plus, super met loodvervanger, V-Power) gelijk. Het kan in de praktijk zo zijn dat u aan de pomp meer of minder betaalt dan de gemiddelde landelijke adviesprijs. Dit wordt achteraf met uw kortingstegoed verrekend. Als de prijs aan de pomp lager is, krijgt u al een deel van de korting aan de pomp en bouwt u dus minder kortingstegoed op. Als de prijs aan de pomp hoger is, betaalt u meer aan de pomp, maar bouwt u ook een hoger kortingstegoed op

www.unitedconsumers.com
 
Advertisement - register to remove this

ik heb deze pas nu all ruim 3 jaar, ben er zelf zeer te vreden over.

die paar cent die je hier of daar meer betaald daar lich ik nu niet zo wakker van per maand, maar heb tot nu toen wel een tegoed opgebouwd van ruim 1500 eurie ;) dus op lang termijn is het zeker de moeite waard.
 
zat ook al te kijken naar de unitedpas, helaas staat mijn tankstation waar ik altijd tank er niet tussen, en moet ik voor de dichtbijzijnde station 11km verder rijden, waar de prijzen gemiddeld 9/10cent hoger zijn, en er dus verlies word gedraaid..

wel handig voor mensen die toch altijd in de buurt van zo'n station tanken.
 
Back
Top