Korting voor Forum member @ www.koopmanstuning.nl

Status
Not open for further replies.
30% KORTING OP ALLE MALOSSI PARTS

Vanaf vandaag bieden we in samenwerking met Koopmanstuning.nl 30% korting aan op alle malossi onderdelen op de catalogus prijs.


Wat moet je hiervoor doen?
Voorlopig is de vereiste dat je lid bent van het forum, en dat we het kunnen controleren. Daarvoor zal je je profile moeten updaten met je echte naam en achternaam.

Als je in de winkel iets komt bestellen zal je gevraagd worden om legitimatie, en als je online besteld zal je je username en echte naam moeten vermelden die we dan controleren.
Je echte naam blijft onzichtbaar voor andere forumleden!

Ik zal vanavond wat prijslijsten van gangbare merken/onderdelen posten zodat jullie een indicatie kunnen krijgen wat het gaat kosten.
Ik hoop dat jullie dit een leuke aktie vinden die we hebben kunnen regelen.

Groeten Scooterforum.net Crew en Koopmanstuning.nl (email malossi@koopmanstuning.nl)
 
Advertisement - register to remove this

Het wordt tijd .... en ik denk dat dit goed is voor Fred om in de markt van online shoppen te stappen ...

Way to go fred en op naar de grote aantallen ....

Nu nog kijken hoe hoog de prijzen gaan uitvallen en aandelen Malossi kopen ;)
 
let wel, tis de catalogusprijs he ;)

alsnog een mooi kortingspercentage en het zal me zeker overhalen es wat bij Koopmans te bestellen...

btw, freez, fix die fillout box ff normaal ;)
 
misschien is het een domme vraag, of een offtopic vraag, maar is er ook voor andere merken van onderdelen korting?

alvast bedankt.
 
Kijk dit is tenminste een goede actie; hij weet dat hier allemaal gekken zitten, als die nu allemaal bij hem onderdeeltjes komen halen scheelt dat een hoop. 30% op zijn winkelprijs kan hij makkelijk lijden. En als iedereen bij hem staat krijgt hij een hoe omzet. Hier zeurt niet iedereen om het missen van trekveertjes bij zijn technigas uitlaat. Hier haalt men binnenrotors ofzo :)

Oke maar ik ben zeer benieuwd naar dus de Binnenrotor prijs :D (en voor en achter schijf van Malossi) Rest van mijn onderdelen heb ik nu al helaas besteld :) (gelukkig ook met fikse korting:D)
 
ik zou direct wat bestellen moest men scooter niet volledig kaput zijn sinds de crash :'( .
maja binne een paar maand terug een beta ark :D
 
Maar, als je een artikelnummer post, zal ik voor je opzoeken wat het kost,

letwel, ik doe dit onder voorbehoud :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top