Korting voor Forum member @ www.koopmanstuning.nl

Status
Not open for further replies.
30% KORTING OP ALLE MALOSSI PARTS

Vanaf vandaag bieden we in samenwerking met Koopmanstuning.nl 30% korting aan op alle malossi onderdelen op de catalogus prijs.


Wat moet je hiervoor doen?
Voorlopig is de vereiste dat je lid bent van het forum, en dat we het kunnen controleren. Daarvoor zal je je profile moeten updaten met je echte naam en achternaam.

Als je in de winkel iets komt bestellen zal je gevraagd worden om legitimatie, en als je online besteld zal je je username en echte naam moeten vermelden die we dan controleren.
Je echte naam blijft onzichtbaar voor andere forumleden!

Ik zal vanavond wat prijslijsten van gangbare merken/onderdelen posten zodat jullie een indicatie kunnen krijgen wat het gaat kosten.
Ik hoop dat jullie dit een leuke aktie vinden die we hebben kunnen regelen.

Groeten Scooterforum.net Crew en Koopmanstuning.nl (email malossi@koopmanstuning.nl)
 
Advertisement - register to remove this

55-12259
Adviesverkoop: € 553,05
Met korting: € 387,14

46-9550
Adviesverkoop: € 852,99
Met korting: € 597,09

46-9551
Dit nr staat niet in het boek wat ik heb, ik heb nog even met Anglo gebeld en het is een artikel wat ze nooit eerder geleverd hebben. Op de Malossi site kan ik het zo ook niet vinden, welk artikel bedoel je?
 
Mol said:
46-9551
Dit nr staat niet in het boek wat ik heb, ik heb nog even met Anglo gebeld en het is een artikel wat ze nooit eerder geleverd hebben. Op de Malossi site kan ik het zo ook niet vinden, welk artikel bedoel je?

nrg mc2 voorvork f32s
stond der bij:p
 
Dat is de 46-9552 bij mij.
Die is:
Adviesverkoop: € 812,06
Met korting: € 568,44

De 46-9550 is voor Typhoon/oude NRG/NTT en deze is voor de nieuwere modellen en runner e.d.
 
Ik zit zo al is een paar maanden af en toe in dit topic te kijken.
en het valt me op dat als de korting eraf gaat , dat je dan net zo duur uit ben als ''De jager,Josdijkman,etc etc''

huib...

EDIT: Orgineel gepost door H.T.V.I
is volgens mij de speed voor mina alhoewel ie als titel MHR team heeft en in de beschrijving speed staat.

31-9838


Adviesverkoop: € 503,49
Met korting: € 352,44

Ik heb mijn speed voor 370 euro + getuned
 
Heb je helemaal gelijk in....zat ook al de hele tijd te denken wat is dat toch nog duur met de korting eraf?

In feite heb je er dus gewoon nix aan naar mijn weten.
 
Er word nergens verteld dat het spotgoedkoop is. Het is slechts een korting van 30% op de adviesverkoopprijs van Malossi. Als je je onderdelen ergens anders goedkoper kan krijgen moet je dat vooral doen. Vergeet niet dat deze actie alweer een hele tijd loopt en dat je toen op 04-12-2002 best wel een dikke korting kreeg.
Verder hanteren idd de meeste winkels deze prijzen tegenwoordig of ze nou een stukje goedkoper of duurder zijn. Uiteindelijk ben ik nog steeds van mening dat de hele onderdelenmarkt verpest is door de online shops.
 
dus eigenlijk geeft elke winkel die 30%, dan is het niet nodig om elke keer te antwoorden op die vragen.

IDD de hele onderdelenmarkt is verpest door die onlineshops
 
Niet elke winkel geeft 30% dat kan ook meer of minder zijn. Bij Koopmans krijg je op alle Malossi onderdelen 30%.
Verder beantwoord ik die vragen uit sociaal oogpunt, beetje lullig om iemand die erom vraagt te laten zitten toch? Als je het ergens anders cheaper kan krijgen of dit niet interresant vind dan laat je het topic gewoon linksliggen. Dat lijkt mij iig logisch.
Verder graag ontopic blijven, het was de bedoeling dat dit een topic zou worden met alleen prijzen erin en geen discussies.
Eventuele reacties of vragen via PM zal ik gewoon beantwoorden.
 
02-8857.B
25mm malossi recht spruitstuk, weet alleen niet zeker of dit het goede nummer is :)

*edit, niet meer nodig, heb spruitstuk van arnoud gekocht:)
 
Last edited:
BojT said:
02-8857.B
25mm malossi recht spruitstuk, weet alleen niet zeker of dit het goede nummer is :)

*edit, niet meer nodig, heb spruitstuk van arnoud gekocht:)

misschien dat je het even voor mij kunt nakijken Marcel :)?
 
de cilinderkit team ac pia, 31-8398
Adviesverkoop: € 359,68
Met korting: € 251,77

en de team04 uitlaat pia, 32-12115
Adviesverkoop: € 565,01
Met korting: € 395,51
 
Mol said:
02-8857.B
Adviesverkoop: € 84,07
Met korting: € 58,85

Astu :*

danku :*

Het zijn idd erg moeilijke tijden geworden voor de dealers door de internetshops. Een nadeel voor beiden gevallen, zowel voor de klant als dealer. De dealer verkoopt daardoor minder, en de klant loopt een stuk service/advies/kennis mis. Maar aangezien de meeste mensen zo goedkoop mogelijk uit willen zijn, bestellen ze bij shops online. Zelf doe ik dat ook omdat ik het niet zo breed heb :p (mn eigen rekening dan). Het liefst zou ik dus gewoon naar een dealer of scooterbedrijf toegaan voor mn spullen, maar in de meeste gevallen is dat niet te betalen voor mij.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top