Jubbega Picts + Movies

Originally posted by wheelie*zip
.wmv denk ik...

Hier 2 foto's + 2 filmpjes van mijn aanwezigheid @ Jubbega:

'pic'
'pic'

Heat 1

Heat 2

Rob en ik zijn gisteren bezig geweest met een filmpje, want we hebben erg mooie en duidelijke beelden. Dit filmpje zal online komen zodra de officiele tijden online staan.

Nog ff geduld dus :)

Shit, ik was net zo blij dat ik nog geen filmpjes gevonden had8P
 
Dat is nog lang niet alles Arnoud :D:p Allebij mijn run's zijn ook nog eens vanaf de bovenkant van onze boedelbak gefilmd... Dat zijn ook hele duidelijke en mooie beelden geworden !

En zoals ik al zei, die zijn te zien in het filmpje wat we online zetten zodra de officiele tijden/snelheden bekend zijn...
 
Het zijn een heleboel run's, maar alleen van mensen die wij kennen... En eigenlijk allemaal uit Zoetermeer... Maja, omdat et zoveel run's zijn, zie je ook een heleboel tegenstanders...

Wordt gewoon een vet filmpje...
 
Originally posted by Thunder-rox
wie zijn die lekkere wijfies man :p

 
Originally posted by Lieuwe
Tegen ons zei die dat die 24 pk had 8P
De buxy is weer mee terug naar Koopmans om er nog wat extra uit te halen en om er VEEEEEEL langere vertanding oid in te zetten :p
Hij vroeg aan mij of we er lichtere gewichtjes in konden doen, want zo was het niet te rijden. Ik heb em maar beloofd dat het wel goedkomt 8)
Oftewel, die gast is redelijk n00b. Ding scoorde op de Koopmansbank bijna 24pk, dat zal hij wel opgevangen hebben.
Maarja, het ding is te gek. Het brand als de neten en reed een 8,5 met 2 wheelys en een keer gas los laten en omkijken omdat hij dacht een valse start te hebben 8P
Redelijk vet dus.
 
Back
Top