Jubbega 2010

Nou alles eindelijk klaar:) twee hokken 22+ andere twee 23+ hopen dat alles heel blijft morgen.

Owja iemand nog een keihin sproeier 165 in de aanbieding? En of diegene hem morgen kan meenemen. Ik ben u erg dankbaar!
 
ik heb die sproeier waarschijnlijk wel, maar weet het niet zeker. Kom morgen maar langs, ik heb een sonic en heb een bedrijfsbus van seat- en kiadealer Melse.

Hier nog aan het sleuten aan 2 scooters en 1 brommer, en om 4:30 vertrekken we:D
Ben benieuwd wat de reactietijd van mij zal zijn.

@martin kossen: je weet wat je mee moet nemen;)
 
Gister was het ff 2 Vast 4 race, membraambruggetje wou afbreken:).
Gelukkig is ie weer klaar, al zitten de tijden er niet in ben ik bang....
Ik heb er iigeval zin aan! TOT STRAKS!
 
zijn nu bezig hoop voor allemaal een leuke dag ik ben er igg niej bij ziek op me nest door een dame die een turkse griep had meejgenome.
pfff als er films worden gemaakt graag posten aub bijv dank
 
Ben weer thuus, 1 crash gezien en verder (nog) niet echt bijzondere tijden geloof ik.

Wel veel petjes. :+
 
Ook alweer thuis, na 1 run de snelste tijd van de dag in de std scooterklasse..

Helaas in de finales 2x rood, waarbij aardig wat vraagtekens getrokken mogen worden!
Volgende x beter
 
inderdaad slecht terrein,
maar wel een gave dag

Toch nog 8.3 neergezet & 19.2 PK met een ongetunede evo.
en de eerste keer dat ik meedeed, niet gek toch?
 
Zwaar deprimerend 8P. Scooter die het begaf op de carb. Hoe goed die eerst liep hoe slecht hij vandaag liep :(. Dus dat ding aan de kant geschoven, en ook nog eens de krukas lichtelijk krom waardoor we een hoop vermogen missen. En hoor nu net ook nog de vertanding eens overleden 8P.

2de scooter liep wel lekker, maar helaas door een toch nog smerige band bijna de berm in gereden wat je tijd ook niet goed doet :(.
 
De finales waren een zooitje en klopte ook voor geen meter, maar is friese logica en niet uit te leggen helaas.Snelste tijd in de standaard klasse was van Sander met 7,03 en in de xtreme klasse ook van Sander 6,78 met 70cc blok.
 
toch wel netjes dan die tijd neer zetten met een 70 cc en igg wat sander al zei 2 bekers pakken wel netjes hoor in 2011 ook maar us een x meej gaan doen voor de tijde
 
Heb het goed naar me zin gehad:W

Beetje lullen hier en daar, domme actie's op het veld met mensen die volgas gaan lopen janken met hun achterwiel in de lucht etc:+ Genoeg stuk horen gaan toen:p
 
haha ja dat hou je niet tegen en wees eerlijk denk dat een ieder wel een reserve cilinderd of wat dan ook heeft liggen haha kom op met die filmpiess
 
Gezellige dag gehad! jammer dat scooter niet optimaal liep en dat het 1 grote bagger zooi was. Helaas ook maar 1 run kunnen maken met helaas erg veel wheelspin.

Genoeg geleert voor me eerste sprint, volgende x beter.
 
Back
Top