Brommersprint Jubbega

die komen normaal gesproken altijd op de site brommersprint-jubbega.nl te staan,
maar als je daar kijkt staan er niet eens foto's van 2010 dus ik denk dat je er niet op hoeft te rekenen..
 
Ik heb ook die oranje sonic gezien met een lang blok. Als die kerel nou dikke tijden had gereden was er wel bezwaar gemaakt denk ik, maar laat hem lekker. Echt hard rijden deed hij niet geloof ik.
 
Ik heb ook die oranje sonic gezien met een lang blok. Als die kerel nou dikke tijden had gereden was er wel bezwaar gemaakt denk ik, maar laat hem lekker. Echt hard rijden deed hij niet geloof ik.

bezwaar niet, maar het viel me gewoon op. Ik zat er zelf ook aan te denken om me in te schrijven bij de standaard met mn sonic, toch maar X-treme gedaan ...
 
Reken maar dat als die kerel top 3 tijd had gereden dat er bezwaar was aangetekend. Iedereen aan de top doet zijn best om volgens het reglement te rijden en dan zou een ander dat niet moeten. Iedere sonic die hard reed had gewoon een kort blok. Elke scooter heeft voor- en nadelen. Voeg je 2 van die scooters samen dat je alleen de voordelen hebt, logisch als er iemand bezwaar zou indienen.
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=WIQaG0VjRJ4&feature=channel_video_title"]YouTube - ‪7T neorox @ jubbega 2011 8,0 sec (0,14 reactie)‬‏[/ame]

Voor de rest had mijn vriendin zitten filmen, maar allemaal verkeerd gefilmpt.. (sander had ook nog 1 van jou, maar die filmpjes ''liggen'' allemaal..)
 
Back
Top