Brommersprint Jubbega

Weet iemand al of er nog plekken vrij zijn? Had het te laat gezien,maar zou best nog wel mee willen doen in de xtreem scooterklasse.

Ik heb nog een plek kunnen regelen in de standaard scooterklasse. Hij deed er erg moeilijk over, in de extreme hadden ze liever mensen. Ik zou hem gewoon ff bellen, beetje ouwehoeren en je bent van de partij.
 
Hm, hemelvaartdag natuurlijk binnenkort :)
Misschien ook maar eens kijken of ik naar Jubbega kan, das alweer een tijd geleden.
 
vandaag het gebbakje maar ff aan getrapt. moet nog veel afgesteld worden, maar ben van de partij:)
 
Ik heb net nog wat gesleuteld en getest. Had ik beter niet kunnen doen of eerder moeten doen, hij jankte hard vast. Cilinderwand en zuiger moet ik bekijken, maar ik heb weinig goede hoop. K*t zooi
 
Waarschijnlijk zit de std scooterklasse wel vol. Je kon tot 30 April inschrijven namelijk.

Je kan even met Sjoerd Nieuwland bellen misschien heeft hij nog een plaatsje vrij. Zijn nummer staat op de site.
 
scooter grotendeels in elkaar :) nu het beesje nog aan de praat krijgen. Hoop trouwens wel dat de wind nog gaat liggen, dit is echt geen doen zo :mad:
 
Shittt, belde gisteren... Inschrijven kan bij GEEN 1 klasse meer:(.. Kan iemand niet wat regelen, die daar elk jaar komt?:p
 
Je moet ff kijken of je iemand zijn inschrijving kan over kopen. Bijvoorbeeld die van Martin Kossen? Die zal ook wel een uitnodiging hebben gekregen. Ik weet niet precies hoe het werkt allemaal..

Anders kom je mij aanmoedigen ;)

De zip is er klaar voor!

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=26501&stc=1&d=1306709698[/ir]
 

Attachments

  • 20110529_002.jpg
    20110529_002.jpg
    770.3 KB · Views: 328
Heeft hij een account op scooterforum?

EDIT: Wat kees zei, ik weet niet of dat werkt. Maar als iemand hier dus een ''automatische inschrijving'' heeft, en deze niet gebruikt. Kan ik deze dan overnemen? Wil echt super graag!
 
Last edited:
Maat die zich heeft ingeschreven gaat sowieso niet meer. Problemen met het kickstartsysteem van mijn puch. Maar eens kijken of ik nog wel kom, geen zin om weer alleen heen en terug te rijden net als vorig jaar.
 
Back
Top