Jubbega Picts + Movies

Ik heb zojuist de uitslagen via een mailtje binnen gehad.
Mijn 1ste sprint:8,625
Mijn 2de sprint:8,061(na het veranderen van rollen)

Niet slecht dacht ik zo:D
 
ik @ start :p lol @ die stickers op me voorkap... (5x scootertuning.net ofzo)
jammergenoeg liep het ding niet echt lekker en verloor ik zelfs van de UST sonic 8P
aeroxevo70-jubbega_start.jpg

de tijd was 9 secs rond btw...
 
Mensen, het filmpje waar Rob en Ik mee bezig waren is nu af, we zijn alleen nog een beetje aan het kloten met de grootte ervan.

Ik heb 30mb webspace, en daar moet ie net op passen. Hij is nu net 600kb te groot :p dus zodra we em onder de 30mb hebben staat ie online :D

Nog ff geduld dus...
 
Ik heb nu al webspace gevonden, dus het filmpje is nu online ! Dit allemaal dankzij Ralf ! Kerel, hardstikke bedankt...

Zoetermeer @ Jubbega2004 ! locatie 1
Zoetermeer @ Jubbega2004 ! locatie 2

Samen met Rob heb ik dit filmpje bewerkt. Helaas zijn sommige run's niet helemaal compleet omdat we rekening moesten houden met de uiteindelijke grootte van dit filmpje.

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden...
 
Last edited by a moderator:
Originally posted by Sander
Heel netjes en tof!

Ik zie dat Rob echt goede starts heeft....Misschien moet ik daar ook nog effe aan werken ;)

Volgende week herkansing @ damwoude heh...
 
klinkt lekker aardig ;-) (verloor ik zelfs van de UST sonic)

Originally posted by aerox-evo70
ik @ start :p lol @ die stickers op me voorkap... (5x scootertuning.net ofzo)
jammergenoeg liep het ding niet echt lekker en verloor ik zelfs van de UST sonic 8P
aeroxevo70-jubbega_start.jpg

de tijd was 9 secs rond btw...
 
Originally posted by Marco.vd.Z
leuk filmpje :) heheh : hij boekt hem WHOO onee tog niet :p :D netjes mannen uit zoetermeer ;)

hahaha ja idd dat commentaar roeleert et

vooral jimmy over mij : BETER BOEKT IE EM GEWOON GEK, BETER BOEKT IE EM ! 8P
 
wel vette foto´s en filpmjes! zijn er ook foto´s van de GROTE rij scooters die buiten het terein staan van de toeschouwers!? ook wel leuk nou!
mazzol
 
Back
Top