Je Volgende Auto #32

Status
Not open for further replies.
we.gif
we.gif

:'(
 
:+

Overigens niet helemaal duidelijk geweest maar ik wil van een garage/dealer kopen ivm garantie. Geen particulier meer:)
 
Er valt toch wel iets spannenders te rijden voor niet al te veel kosten? :p

Zo'n Clio is anders een prima auto, ze rijden erg goed! Totaal niet wat je standaard bij een Renault dweil verwacht x|

Wel vind ik een 3 deurs stukken mooier dan de 5 deurs.
 
Zo'n Clio is anders een prima auto, ze rijden erg goed! Totaal niet wat je standaard bij een Renault dweil verwacht x|

Wel vind ik een 3 deurs stukken mooier dan de 5 deurs.

Ik vind dat het heel erg licht aan wat voor uitvoering je hebt. Ik werk nu al 2 jaar elke zaterdag bij een Renault dealer. Verzorg daar de huur/demo auto`s etc etc.
Een RS rijd strak, schakelt super. Goedkope edities, schakelen slecht liggen als een dwijl op de weg etc etc. Maar als je een luxere versie neemt lijkt het allemaal veel beter te sturen etc. Gewoon een initiale ofzo nemen.
 
Zo'n Clio is anders een prima auto, ze rijden erg goed! Totaal niet wat je standaard bij een Renault dweil verwacht x|

Wel vind ik een 3 deurs stukken mooier dan de 5 deurs.

Ik vind dat het heel erg licht aan wat voor uitvoering je hebt. Ik werk nu al 2 jaar elke zaterdag bij een Renault dealer. Verzorg daar de huur/demo auto`s etc etc.
Een RS rijd strak, schakelt super. Goedkope edities, schakelen slecht liggen als een dwijl op de weg etc etc. Maar als je een luxere versie neemt lijkt het allemaal veel beter te sturen etc. Gewoon een initiale ofzo nemen.

Je zit er alleen 'scheef' in. Het stuur staat niet in lijn met de stoel. Verder idd lekkere auto's.
 
Originally Posted by ErwinZ
Hij koopt gewoon auto's, zet er een mooi interieur in, paar mooie velgjes eronder en verkoopt ze voor veel geld

Ik vind 'm ook wel gaaf, jammer dat het een automaat is.

Zelf bouw je m niet voor 2500 euro lijkt me. Interieur + Porsche's + banden + velgen is al gauw 2k...
 
Je zit er alleen 'scheef' in. Het stuur staat niet in lijn met de stoel. Verder idd lekkere auto's.

Ja, heb je al eens gezegd toen ik wellicht interesse in zo'n ding had :p

Alleen iets te klein voor mij op dit moment :D

Martin; wat heb je dan voor problemen gehad met die VAG-auto's? A3 en Ibi meen ik?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top