is-tuning uitlaat ?

Zodra Ivo en ik onze Runners voor elkaar hebben, gaan we met onze Runners + de racer een avondje banken in Goes.
Hopelijk volgende week al...
 
dan al?? weet je zeker dat allebei de runners het dan doen???

dat is voor het eerst sinds meeting acht ofsow :D? (grapje dus he ;)) Ben benieuwd!!!
 
Mijn Runner doet het gewoon hoor... ik heb gisteren nog liggen blazen door de buurt :)

Alleen carb en vario nog een beetje afstellen.

De Runner van Ivo is nog under construction...
 
De runner van Ivo is al jaren under construction ...;) als die ooit gaat blazen verwacht ik echt een kanon.. wegens de jarenlange ontwikkeling :D
 
Originally posted by The One
De runner van Ivo is al jaren under construction ...;) als die ooit gaat blazen verwacht ik echt een kanon.. wegens de jarenlange ontwikkeling :D

of dat ding staat al een jaar weg te rotten in een hoekje;)
 
Inderdaad, alleen daar heb ik hem niet laten lopen. En ook op lemmeveld geweest, wel rijdend. Eigenlijk heeft die van Joel veel langer stil gestaan :)

Mijn runner zit helemaal inn elkaar, alleen nog ff carb verwisselen , nieuw spruitstuk blok afmaken en verwisselen en membraan aanpassen.
voortotaal.jpg
rechtstotaal.jpg
linkstotaal.jpg
dashbord.jpg
zadel.jpg
linksvoordeel.jpg
 
Last edited:
Ga nou niet ALLEMAAL offtopic.... Straks is dit topic dicht en zeuren jullie weer dat hij gesloten is...
 
Ja mee eens. Sorry voor de afdwaler. Als iemand nog iets te melden/vragen heeft over die uitlaat dan kan dat hier en de rest ergens anders.

Ik vind alleen niet dat ik een hall of fame kan beginnen voordat er een fatsoenlijke grafiek bijgevoegd is. Wordt vervolgd.
 
Okido, we zijn weer een poosje later en ik ben benieuwd wat dit werk nu eigenlijk allemaal opgeleverd heeft. Nog enig nieuws? :)

Al meer bekend qua prestaties op de Mina?

:)
 
Back
Top