Informatie Sealen Benelux

ik heb ook niet veel goeds gehoord over powerseal ,alleen omdat ik zelf daar geen ervaringen mee heb kan ik er zelf moeilijk wat van zeggen. het was geloof ik bij een 125 waar de wand zo van weg was..
 
Ik heb aardig wat wandjes van powerseal in cilinders zien gaan en heb ze er nog nooit uit zien komen. Enige verschil wat merkbaar was was dat de cilinders echt ff in moest lopen, ook al was de zuigerspeling e.d. gewoon goed.
 
Van deze kant ook maar een kick, zijn er nog mensen die ervaring hebben van een slechte wand bij powerseal? En hoe is dit evt opgelost, is het bedrijf benaderd of niet?

graag reacties op niveau
 
ik heb destijds een speed laten sealen bij hof.
na ongeveer 1 week liep de wand er al uit,ben toen terug gegaan en hij heeft er een nieuwe wand in gezet en een nieuw zuigertje aangeleverd(kosteloos)
hij zij toen ook dat als tie niet goed ontvet is dat je dat snel krijgt,hij zei er ook bij dat dat voor hem nadat de wand er al in zit niet of nauwelijks te controleren is
verder was de wachttijd behoolijk kort
verder ook een aantal cilinders bij powerseal laten doen,was wel netjes ,alleen duurde lang voordat t vermogen er weer in kwam
 
Ik zit nu dus ook met dit probleem

Mijn orginele wand is er uit gelopen maar weet nu niet waar ik hem het best naar toe kan brengen..

Heeft iemand een idee of tips.. aangezien ik slechte verhalen lees over Powerseal..

grtzz bas.
 
in lelystad schijnt ook 1 te zitten(technoseal). Schijnt,gebaseerd op andermans ervaringen, ook goede wanden te zetten. en een stuk goedkoper
 
aangezien ik binnenkort een cil van een nieuw laagje nicasil moet laten voorzien heb ik toch nog wat vragen.

Powerseal lees ik hier slechte dingen en goede dingen. Nu vraag ik mij af waar ik wijs aan doe.

Cilinder sealen kost bij powerseal 143 euro ex btw.
Spijl terug leggen kost bij powerseal 10 euro ex btw
Lassen van Cilinder kost bij powerseal 45 euro ex btw
Boren van Cilinder kost bij powerseal 24 euro ex btw


http://www.powerseal.nl/home.asp

Atm hoor ik weinig over maar wat ik hoor is goed. Ik heb zo'n cilindertje gezien wat door hun was gesealt en dat zag er erg netjes uit, Weet verder iemand nog iets over hun?(ervaringen)

Cilinder sealen kost bij ATM 194 euro INC btw.
lassen spijl terug leggen kost bij ATM 57 inc btw


http://www.atmoirschot.nl/techniek/


daarnet las ik wat over technoseal.
Wie weet daar wat over?

Cilinder sealen kost bij Technoseal 140 euro ex btw

Kreidler cil waar een technoseal wandje in zit
vhs_atm_780.jpg

vhs_atm_2_256.jpg


http://www.technoseal.nl/



Graag reacties

Mvg Patrick
 
Last edited:
ik heb mijn post wat aangepast prijzen etc, en spijl terug leggen staat nog steeds apart op de prijzenlijst(powerseal)hoor;)

Technoseal krijg ik telefonisch niet te pakken,atm net wel ff gebelt en die zit inc btw op 194 euro dat is 24 euro meer als powerseal maar goed als ik voor 24 euro meer een betere wand heb is de beslissing gauw gemaakt
 
jah powerseal levert idd vertex zuigers, ik heb net gebelt met emot
(www.emot.nl) en daar kan je een wandje laten zetten voor 110 euro inc btw gaat je cilinder naar spanje en krijgt de cilinder een airsel wand:X
 
Last edited:
EPC had een Evo tot 3 keer toe laten sealen bij powerseal en steeds liep de wand er opnieuw uit. ook al was alles netjes gemonteerd enzo,

nu zit er een ATM wand in en deze houd het nog steeds goed vol.
 
Ik kan me herinneren dat Rolf@jaguar zijn speed een tijdje geleden bij powerseal had laten sealen, zag er wel super netjes uit toen hij terug kwam maar de wand liep er niet na niet al te lange tijd uit..
 
Ik kan me herinneren dat Rolf@jaguar zijn speed een tijdje geleden bij powerseal had laten sealen, zag er wel super netjes uit toen hij terug kwam maar de wand liep er niet na niet al te lange tijd uit..

Volgens mij was dat niet bij powerseal, maar bij van het Hof ofzo. En deze wand liep er idd na een zeer korte tijd al uit!

Vervolgens terug gegaan en deels vergoed volgens mij...

Laurens
 
Back
Top