iemand interesse in een sprint-meeting in

aerox-fan

Slider Junk
hoek van holland, na 31 oktober, dan is namelijk bij ons de camping gesloten, dan krijg je ook geen gezeik over geluidsoverlast ik zoek alleen nog 1 persoon die mij ff gaat helpen met organiseren, kijk naar de politie gaan ken ik zelf ook wel, maar al die dingen erom heen, kraampje hier, kraampje daar enz. hoek van holland is omg rotterdam (31 km er vanaf)
 
Advertisement - register to remove this

Mmm, kan ik wel komen misschien. Dan heb ik wel al mijn rijbewijs. Kan ik vast een bussie huren, waar mijn scoot in kan.

Als ik er met de scoot heenmoet ben ik 4 boetes rijker eer ik Spijkenisse door ben. Kutdorp. :( . Echt een politie-staat
 
update:

datum is gewijzigd 3 oktober, overnachting mogelijk met eigen tent tegen vriendenprijsje, vergunningen zijn geen probleem (heb ik al nagevraagt) ik moet alleen nog weten of er kraampjes enz zullen zijn want dan kan ik het een beetje commercieel maken (promoten) (zodat er nog beetje winst gemaakt kan worden door dat er bezoekers komen)
 
Inne/razma helpt ook altijd met dit soort evenementen... Als je concrete plannen/data & afspraken hebt, zal Inne ongetwijfeld bereid zijn wat voor jou/jullie te betekenen...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Inne/razma helpt ook altijd met dit soort evenementen... Als je concrete plannen/data & afspraken hebt, zal Inne ongetwijfeld bereid zijn wat voor jou/jullie te betekenen...

ja hoor :)
 
Back
Top