Het fix zelf je auto topic

Status
Not open for further replies.

G3LL

FAC Member y0!
ik denk open es een topic waar mensen vragen en tips kunne geven als er een defectje aan de auto is ofsow....weet niet of deze al bestaat majah......dan begin ik wel met me vraag: een maat van me heb een peugeot 205 1.4i xs.....laatste paar dagen slaat de auto plotseling af.......het gebeurt als je bij een stoplicht of erges anders gaat stilstaan....het lijkt wel of de shocke blijft hangen dat ie dus te veel benzine krijgt waardoor de auto verzuipt......mijn vraag is dus: is dit zelf te fixxen zo ja....hoe?
 
Advertisement - register to remove this

heb het probleem vaker gehoord, ik zou maar eens kijken naar het bezinefilterje wat onder de achterbank zit, kan zijn dat ie defect })

suc6 ermee :* :*
 
misschien is de verdeel kap.
En een injectie auto heeft geen choke die blijft hangen , dat wordt allemaal in t motomanegment geregelt
 
ik wil er ook nog ff bijmelden dat het ffetjes duurt voordat je m weer aan kan zetten.....als je de auto meteen weer wil starten nadat ie is afgeslagen dan krijg je m gewoon niet aan :S......majah weet iemand toevallig waar je sow een handboek kan vinden op internet? en wat is een verdeel kap ? :$
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top