Auto tuning BX (doe het zelf)

Re: Nieuwe ontwikkelingen....

Originally posted by Martini
tja als je een motor nodig hebt hou je wel es wat over.
ideaal om es leuk af te reageren :)
gijsspix_0015.jpg


en nou maar hopen dat dat stuk schroot nog weggesleept word8P
 
Mooi ding! ben zelf ook naar een bx opzoek en dan wel een gti,vandaag bij 1 weze kijken maar stond 246000 op de teller iets te veel van het goeie.........mooie dingen!
 
Hier AX GT chic nog eens van mijn broer, was al een hele tijd terug eerder gepost, maar hij is nu meer klaar. Is veel aan gebeurt, teveel om op te noemen. Ligt alleen nog een 1.4 motor in van 75pk, dus hij is pittig, maar niet heel snel, 700kg zwaar ongeveer (is wel sneller dan golf GTI). Zijn nog plannen om er een 1.6 16v van een saxo in te leggen en die verder te tunen tot iets van 160pk. Nouja, hier de foto's.

ax1.jpg


ax2.jpg


ax3.jpg


ax4.jpg


ax5.jpg


ax6.jpg
 
Ik vind de motorkap niet mooi.
Die espace roostertjes zijn :r en dat gaas bovenop is ook niet alles.
Heb je btw nog een ori motorkap of ga je zonder kap naar de apk, of heb je daar geen probs mee?
 
Originally posted by Arne
Die mag wel 4 cm lager.

Idd, zitten nu nog wat goedkope verlagings veren onder, kom straks koni's onder dan gaat hij lager omdat hij anders nu zou schuren in de wielkuipen. Vind zelfde motorkap wel heel mooi, alleen die espace roostertjes passen totaal niet, net zoals die sneedjes in de achterbumper, heb ik hem ook al vertelt. Geen problemen met de APK, vorig jaar heeft mijn broer er nog een andere motorkap op gezet, maar ik geloof dat dit jaar het niet meer uitmaakte of iets. Misschien moet je hem trouwens eens in het echt zien erik, dat het op de foto's niet helemaal goed uitkomt, hij ziet er namelijk anders uit dan op de foto's. Of je vind hem natuurlijk echt oerlelijk, dat kan natuurlijk ook nog he :). Hij heeft er nu 2 jaar aan gesleutelt, maar is nog niet klaar.
 
hahaha me broer heeft ook een bx maar die denk door beetje neon enz. een gekke bak ervan te maken8P8P8P

maar die van jouw ziet er wel puik uit;)
zo wou me broer ook iets maar dat lukt hem nooit;)
 
Back
Top