Photoshop Auto-Tuning Contest 2

Welke is het mooist ?

  • MHRamey's Accord

    Votes: 12 7.3%
  • Glenn's Accord

    Votes: 15 9.1%
  • Bas@Area's Accord

    Votes: 101 61.2%
  • Remon_dna's Accord

    Votes: 10 6.1%
  • DthaDrivers's Accord

    Votes: 24 14.5%
  • buubdaman's Accord

    Votes: 3 1.8%

  • Total voters
    165
hahaha leuke zin maar jah ik ben nu tog bezig met die seat ik maak em ook af of et nou de wedstrijd auto word ofnie:D
 
ik vin et wel best hoor die hyundia maarik was als zo lekker bezig met die seat duz die doe ik ook en die hyundia waarscheinlijk ook wel moet maar ff zien voor mij beginnen de examens de volgende weken duz vandaar
 
voor
04_gr.jpg

na
22933571.jpg


okeej mijn seat duz nu maar beginnen met de hyundai :D
 
he funk-master, hoe heb je die seat zo mooi zwart gekregen? want ik ben met de laguna van mijn pa bezig en die wil ik zwart hebben. Later
 
euh die ramen die zouden eerst geel worden maar toen ik dat deed werder ze grijs duz heb ik ze donkerder gemaakt stond wel cool en de rest heb ik gewoon opgevult met zwart en dan kies je brightness & contrast en daar ga je beetje mee spelen :D
 
ah ok. Ik vind die Atoz egt kut om te tunen... en ik heb nog weinig tijd ook, want in et weekend is nooit bekend welke auto de volgende wordt. Dan heb ik juist veel tijd over. maja kijk wel of et wat wordt.
 
tijd is bij mij ook et probleem niet maar zin ik heb laatste tijd niet veel zin meer in alles al die zeurende leraren enzow ben gewoon aant staken :p et enige wat ik nog doe is op dit forum kijken :D
 
Back
Top