Het algemene "welke velgen passen onder mijn scooter" topic #2

weet er iemand welke voorvorken er in een aprillia rally passen? heb hier een frame zonder voorvork, heb verder nog aerox wielen liggen, zou wel makkelijk zijn als dat dan wel meteen past.
 
eey ik heb een vraag wat moet je doen om een 10mm vel om een 12 mm te krijge een buis pakke met binne maat 10 buiten maar 12 ofzo ?

Jaah dat is de mooiste oplossing.
Mischien niet erg voordehand ligende maat maar die is er wel..

Passen Nrg velgen onder me 50cc Typfoon.

Als de trommeldiameter hetzelfde is wel..
Let ook ff op dat je de juiste NRG voorvelg hebt met 3gaats schijf bevestiging.

De 5gaats schijfbevestiging heeft een grotere diameter
 
nrg 10 ich velg ,, zijn daar ook lagers voor met een binnen diameter van 12 mm

pia is 15 en heb zelf neit de mogenlijkheid om bussen te draaien

alvast bedankt
 
nrg 10 ich velg ,, zijn daar ook lagers voor met een binnen diameter van 12 mm

pia is 15 en heb zelf neit de mogenlijkheid om bussen te draaien

alvast bedankt

Jep die zijn er.. :) weet alleen het nummer niet maar ze zijn er iig wel..
Ik had lagers met 15mm binnendiameter in mijn sr velgen en geloof dat ze dezelfde buiten diameter hebben..
 
is er iemand die er achter kan komen wel nummer dat lager dan is ,, dan zou ik die kunnen laten bestellen bij een dichtbijzijnde winkel oid

Lager 6202 2RS SKF dat is het nummer van het lager met 15 mm binnen diameter ,, datzelfde lager aleen dan 12 mm binnen

alvast bedankt
 
die zijn er niet,
er zijn enkel lagers met 12 binnendia met een buitendia van
37 mm
32 mm
30 mm
28 mm
24 mm
en 21 mm

Er zijn wel lagers met 35 mm buitendiameter en 10mm binnendiameter.
die lagers heten dan 6300 - 2RSH
 
die zijn er niet,
er zijn enkel lagers met 12 binnendia met een buitendia van
37 mm
32 mm
30 mm
28 mm
24 mm
en 21 mm

Er zijn wel lagers met 35 mm buitendiameter en 10mm binnendiameter.
die lagers heten dan 6300 - 2RSH

Dit gaat over een Typhoon velg geen Rox velg..

@ Benelli&Zip: jaah alleen moet je centreerbusjes (laten) draaien om je wiel te centreren..
 
Je moet busjes hebben met een buitendiameter van 12mm en een binnendiamter van 10mm. De wand is dus 1mm dik.
Dit is best wel kut om te draaien (is me wel gelukt). Alleen achteraf kwam ik er achter dat je een pijp in de zelfde maten kan kopen bij de Gamma voor 1,33 per meter :S Gewoon ff een pijp kopen en die op maat zagen :D
 
Je moet busjes hebben met een buitendiameter van 12mm en een binnendiamter van 10mm. De wand is dus 1mm dik.
Dit is best wel kut om te draaien (is me wel gelukt). Alleen achteraf kwam ik er achter dat je een pijp in de zelfde maten kan kopen bij de Gamma voor 1,33 per meter :S Gewoon ff een pijp kopen en die op maat zagen :D

Dat kan idd ook.. maja als je toch busjes gaat/laat draaien, kan je het zo oplossen..

Dan hoef je ook geen pijpje te zoeken die er idd wel is :)
 
hallo,




ik wil graag een aerox voorvelg in mijn beta zetten! ik heb van alles geprobeert,maar ik kom er niet uit!kan iemand even duidelijk uitleggen
hoe je het het makkelijkst doet?
alvast bedankt!


mvg luuk teunissen
 
Back
Top