Het algemene 'stuurtjes' topic #2

naamloosolj.png



Stuurtje van mijn vivacity *D
 
Heeft iemand enig idee welke maat stuupen of clamp op een Aprilia Sr Max Biaggi past? Heb iets gehoord over aerox maat, maar ben van plan om stage6 vooruitstaande te kopen, dus beetje zonde van t geld als het niet past..
 
Past gewoon een s6 clamp op ;)

En verder is er niet zoveel meer voor te krijgen..

een viper is ook beetje een oude type scooter he :D

Zoek ook nog steeds ufo spoilertje en led achterlicht :~

Heb toevallig laatst op een belgische site een ufo spoiler gezien, zal effies voor je kijken ;)

EDIT: heb em mbshop.be/product_details.php?category_id=0&search_string=viper&search_category_id=0&item_id=3767
 
Heb toevallig laatst op een belgische site een ufo spoiler gezien, zal effies voor je kijken ;)

EDIT: heb em mbshop.be/product_details.php?category_id=0&search_string=viper&search_category_id=0&item_id=3767

Dankje, maar me sr viper staat ergens in een hoekje stof te happen...

En gaat weinig meer mee gebeuren :p

Binnenkort alles lekker de deur uit ben er beetje klaar mee :X

Je kan voor je sr viper gewoon een stage6 clamp voor een sr versie nemen die past gewoon ;)
 
Dankje, maar me sr viper staat ergens in een hoekje stof te happen...

En gaat weinig meer mee gebeuren :p

Binnenkort alles lekker de deur uit ben er beetje klaar mee :X

Je kan voor je sr viper gewoon een stage6 clamp voor een sr versie nemen die past gewoon ;)

Toeval, mijne staat nu 1 dag in een hoekje:p ooit gekocht, heeft het een week gedaan, toen een half jaar geld in gestoken maar is nooit meer goed gekomen.. Heb nu een max biaggi gekocht, weet jij trouwens of je nog ergens kappen daarvoor kan krijgen?
 
eeeyy,

Ik zou graag een sport stuurtje op me rox willen, maar nou is mijn vraag dan is er ook een teller die snelheid, olie en benziene aangeeft?
 
halloo

ik ben opzoek naar een mooi stuurtje voor op mijn zip sp
weet iemand misschien een mooi klampje en stuurtje?

alvast bedankt
 
niemand?, ben behoorlijke noob en zou begot niet weten wat nou mooi op een zip staat

wat voor sport stuur wil je? gewoon iets met vooruit staande clamb ala stage6? of meer zoiets als op sprinters zit?

want bij zip heb je namelijk een speciale clamb nodig die niet overal te koop is volgens mij.

www.euroscooters.nl staat van alles op zoek daar gewoon even op :)
 
Mijne stuurke van men aerox:D

Tnt chrome stuurke,Stage 6 chrome clamp,Chrome kegel handvaten,Stage 6 oranje verstelbare remmen,Hawaii slinger:p,Stage 6 rempotdekselkes,Gepolierde rempotjes,Tnt teller,Killswitch.

STAGE 6 POWER!

867.jpg


let niet op de bekabeling,word nog veranderd,en de knopjes op het stuur(die bakjes) veranderen ook nog;)
 
kan iemand mij uitleggen hoe je een stuurpen erop zet bij een SF2?
ik heb een TNT stuurpen voor SF2 gekocht, maar het lukt me niet hem te monteren,
het lukt me niet om het beenscherm van de binnenkuip weg te halen
iemand tips?
 
Je moet je voorkap eraf halen, dan kun je overal bij.

Dan draai je de moer los van je stuurbout om je originele stuur los te halen. Remhendels enzo moet je ook loshalen en dan op die pen je stuurpen monteren.
 
als ik de voorkap eraf haal kan ik alleen bij de schroef van het standaard stuur (vastgelaste stuurpen) en die zit stevig vast :/
als ik deze stuurpen erop kan zetten, komt alles goed.

weet je zeker dat ik daarvoor die stevige schroef moet loshalen, of net iets verder naar onder moet gaan kijken?
 
Hey, het valt me op dat een sportstuur van bijv TNT op een Ark nogal lang/hoog is.
Nou ben ik op zoek naar een kortere pen. Of zo'n vooruit staande clamp maar ik weet niet of dat staat op een standaard Ark.
 
Back
Top