Het algemene 'rechte stuurtjes' topic

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
omdat er echt zoveel topics over geopend worden is een algemene topic misschien wel handiger :)

problemen met monteren of vragen over merken of types etc.. stel het gewoon hier :)

Misschien een idee om ook te proberen de diameters neer te zetten van de clampen per merk/type + ook van verschillende types?

artikel @ st.net: http://www.scootertuning.net/showarticle.php?ID=73
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik zoek een clamp die zonder aanpassen op een Runner past , het moet een soort clamp zijn die enrico ook heeft , naar voren dus.
 
Originally posted by symjet13
ik wil weten welk stuurtje er op een sym jet 50 past ? alvast bedankt voor de reactie

Géén....
je de stuurclamp óf uitdraaien óf opvullen....

Dus je hebt genoeg keuze ;) alleen je moet ze aanpassen..

Tinne..
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Ik zoek een clamp die zonder aanpassen op een Runner past , het moet een soort clamp zijn die enrico ook heeft , naar voren dus.

Is dat niet dat metamorphosis ding? :)
 
Ik heb net ff de scootin' erbij gepakt en het is een BBB clamp , waar te verkrijgen en past die van een NRG ook op een Runner zonder aanpassingen?
 
volgens mij heb ik nog een catalogus van BBBparts liggen, kzal ff kijke

hmm, blijkbaar is die al weg:mad:, check anders:bbbparts

Ik heb er nu zo'n tnt stuur op mijn runner. Dat laten uitdraaien is toch niet zoveel werk:??
 
hoe laat je iets uitdraaien ken je dat zelf doen of speciaal bedrijf? en hoe duur kost alles compleet ? en hoe doen jullie het met je originele knopjes ?
 
Ik heb mijn tnt stuur (23mm std) naar 28 mm laten draaien voor runner. Dit heb ik laten doen en heeft mij €10,- gekost (half uur meebezig geweest, ook bedenken hoe te doen)

Eerste hebben we een as van 23mm half in de de clamp geklemd. Toen op de draaibankgezet en de andere helft op 28mm gedraaid. Toen hebben we in die zijde een 28mm as geklemd en hebben de andere helft van 23 --> 28mm gedraaid :).

Dit als resultaat:
DSC003382.jpg
 
Last edited:
Kijk daar heb ik dus allemaal geen zin in , dus ik wil gewoon een clamp hebben die al 28mm van zichzelf is en naar voren staat.

Dus welke zijn dat? Waar zijn ze te verkrijgen ? Wat kosten ze?
 
Originally posted by symjet13
hoe laat je iets uitdraaien ken je dat zelf doen of speciaal bedrijf? en hoe duur kost alles compleet ? en hoe doen jullie het met je originele knopjes ?

knopjes kan je schakelaar voor maken in de kap onder je stuur
 
Originally posted by sr_racer
Zijn er std stuurtjes voor een aprilia sr Stealth?
alvast bedankt

bedoel je nu een stnd. stuurtje die onder je kappen zit of een rechtstuurtje+clamp die je niet hoeft aan te passen??
iig een clamp van Tnt kan je gewoon zonder aanpassen op je scooter zetten..

Symjet13 hier een voorbeeld van knopjes..
Scoeter8.jpg
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Ik zoek een clamp die zonder aanpassen op een Runner past , het moet een soort clamp zijn die enrico ook heeft , naar voren dus.

je moet eens kijken naar een mountainbike clamp

niet zo'n goedkope maar iets betere

zijn lekker sterk en van alu

je hebt ze ook verstelbaar in hoek

maar de diameter van de pen komt exact overeen met die van een duurdere MTB



dan komt je stuur iets naar voren te staan vlak boven je been/voorkap
 
thnx voor de foto maar heb je niet eens universele clamp of zow want ik zal echt niet weten hoe ik dat moet uitdraaien en je kan dan bijvoorbeeld ook je knopjes nog op je kap zetten zoals lichtschakelaar toch ? alvast bedankt
 
die knopjes bij mij zijn lichtschakelaar (3 standen), elec. start, en claxon..:p
het is alleen een beetje gebeuren met het uitzoeken van die draden uit de kabelboom, maar daar had ik me eigen electricien voor..:D
 
me pa is elektrichien dus zal wel lukken je ken toch ook de knopjes die je eraf haalt weer ergens op je been kap zetten ?
 
je van metramorfosis ook van die kitjes kopen die je knoppen vervangen. Je krijgt dan ook een digitale km teller met waarschuwingslichtjes.

ADAPT2.jpg


TACS.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top