Het algemene 'rechte stuurtjes' topic

Status
Not open for further replies.
niemand ?
hoorde namelijk dat je een rechte clamp moest afdraaien zodat je een vooruitstaande daarop kon monteren. dus soort stuurpen.
weet iemand of je die ook zo kun kopen voor een sr ??
 
Ik heb een nieuwe s6 clamp (chrome) met nieuw (dure versie) m-stuurtje.
Maar op m'n s6 clamp heb ik speling, van boven naar beneden, en van links naar rechts ietsjes!

Vind het apart, want is wel gewoon voor aerox!
Iemand een suggestie om het te verhelpen / weg te werken?
 
Hallo, als je bij stuurpennen 1 pagina verderop kijkt staat er gewoon voor Typhoon bij. Niet in de kleur die jij wilt, maar die pen die jij laat zien is voor booster, en booster en aerox hebben hele andere stuurpennen dan voor typhoon geloof ik. En mochten ze wel passen, komen ze met de volle lengte boven je kap uit, dat is echt chopper style.

http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0129440903/0-4-946-947/Stuurpen-Typhoon-Alu-TunR.html

hoewel je beter een vooruistaande kan kopen, staat beter, en die pennen zijn al te koop onder de 10 euro bij een fietsenwinkel

had gisteren nog een mooie site maar kan niet meer vinden
 
Last edited:
ik weet niet hoe hard jou scooter rijd, maar vraag ff de maximum snelheid na wat die kan aangeven, heb wel is 1 gehad van de blokker en die ging maar tot 99,99, nu is sigma wel goed merk maar je weet nooit
 
@ HKBISDE
jah k k kan wel langskome maar is wel handig als m'n clamp dat afgedraait is :p of jij neemt dat stuur meet naar willemslaan.. draaie we daar af en gelijk dat ding er op ;)
 
ik heb hem gekocht hij kan tot 199.5 km/h 20 euro's en is een vet ding alleen hij maak je hem vast aan voorvelg en aan je vork (het is een typhoon) en trouwens me scoot gaat 71
en ik snap dit niet:
http://www.scootparts.nl/epages/Sco...ectPath=/Shops/Scootparts/Products/HR30009553
want eerst staat er 27mm en als je even verder leest staat er 22mm dus wat is het nou?
en vooruitstaande clamp vind ik lelijk

iemand het heeft een beetje spoed want ik kan nu niet rijden
 
22mm in diameter voor je stuur en 27mm is voor je voorvork (WAARSCHIJNLIJK:p) je hebt ook sturen van 35mm geloof k namelijk..
informeer anders ff bij die website?
 
Is er een bepaalde clamb nodig voor een sonic om er een epc stuur op te zetten of past die van (een echt) epc stuur ook ?
 
Heb ik bij EPC gekocht is van het merk Promax, is een heel stuk goedkoper dan die EPC-stuur clampjes :p, stuurtje is gewoon van een fiets, heeft dezelfde vorm als een EPC stuur, alleen is deze dan iets korter bij de bocht
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top