Het algemene 'rechte stuurtjes' topic

Status
Not open for further replies.
Ik zie op euroscooters allemaal clamps die een lengte hebben van 180cm ongeveer. Is dat niet lang genoeg dan?
 
Misschien even een hele lompe domme vraag.

Kreeg vandaag m'n clamp + DMP stuurtje binnen voor de Aerox.
Nu net hele front gestript en alles over aan het zetten.
Schroeven flink vast gedraaid (nog vaster en ze breken denk ik).

Nu kan ik de clamp nog gewoon eraf trekken..........komt dit omdat er nog wat silicone spray tussen zit, moet ik de bouten nog vaster draaien of zal ik er e.v.t. een rubberen ring tussen plaatsen?

Wie kan mij uit de brand helpen???
 
sowieso moet die siliconen spray eraf, en als die dan nog niet vast zit, een lapje rubber ertussen of schuurpapier
 
Ik heb er net even snel een droge doek overheen gehaald (ergste zal nu wel weg zijn en de restjes zullen opdrogen neem ik aan???).

Gewoon zonder rubberen ringen of wat dan ook (stel dat dat gaat glijden) clamp met de 2 imbusjes vastgedraaid. Flink doorgedraaid (was bij het aandraaien bang dat ze zouden knappen) en zit nu volgens mij wel goed vast.

Kan in het ergste geval nog een gat er doorheen boren en een bout + moer er doorheen jagen.

Wil het wel graag veilig houden ;) .
 
1. Ja die is vooruitstaand.
2. Waarschijnlijk kun je dat gewoon overzetten van je oude stuur.
 
Hey ik heb al wat zitten zoeken maar ik kan het toch echt niet vinden, hoe kom ik er in godsnaam achter wat een goed passend stuurtje is voor op mijn neos, een simpel tnt sportstuur is al genoeg en ik neem aan wat past op een aerox past ook op een neos?
 
jaa dat past dus. Elk stuur wat je ziet op scooters etc. hebben een diameter (doorsnede) van 22mm. Je moet wel zorgen dat je een passende stuurpen hebt, dat is het grootste punt. Of het stuur past hoef je je niet druk over te maken. Tenzij je bij een mountainbike winkel gaat kijken, sommige sturen voor mountainsbikes zijn namelijk 35mm dacht ik uit mijn hoofd. Dat verschil zie je wel, maarja.
 
oo, ok
Al super bedankt dan man! \o/
& die stuurpennen, zijn die er dan speciale voor walla's?
of zou je die dan op maat moeten frezen fzu?
OF, kan je die los kopen zeg maar net als die van gewone sportstuurjes van wallaroo's want het lijkt mij dat er geen verschil in zou zitten tussen die en die van m-stuurtjes..

Alvast bedankt!
 
oo, ok
Al super bedankt dan man! o/
& die stuurpennen, zijn die er dan speciale voor walla's?
of zou je die dan op maat moeten frezen fzu?
OF, kan je die los kopen zeg maar net als die van gewone sportstuurjes van wallaroo's want het lijkt mij dat er geen verschil in zou zitten tussen die en die van m-stuurtjes..

Alvast bedankt!

voor een booster moeten de stuurpennen worden afgedraaid langs binnen. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top