Rechte stuurtjes

Ik kan me nog het commentaar herinneren toen ik drie jaar terug met een recht stuurtje op m'n ICE hier in NL kwam :X
 
stuurtje van een crossmotor

DSCF0056.JPG
 
Originally posted by scooter fr€@k
dat lijkt mij nu eens echt kut om mee te rijden als je wat groter bent kom je met knie tegen stuur op

Idd, en dat heb je zowiezo al heel snel met een aerox :)
 
Originally posted by Razma
dit is de nwe style stuurtjes @ Duitsland...

52-1081260377.jpg


52-1081259553.jpg


Zo'n stuur heb ik laatst nog in stukken gezaagt toen ik buis nodig had , ding had ik nog uit me good old zundapp tijd 8P
Ziet ook niet uit btw
 
heb er hier nog eentje dat nog niet verschenen is, maar geen webspace, iemand ? (is een acsud stuurtje vor yama / pia cimbinatie, zit std adapter bij voor op beide kroonstukken te passne, on hoogte instelbaar en het stuurtje zelf is in de stijl van tnt / metamorph / ...

hier pic van m'n motorrunner in volle actie , stuurtje is fiets stuurtje TNT stabilizator (barretje in het midden) en acsud clamp voor mbk / yama , uitgedraid naar 27.9 mm voor piaggio :W

rijd heerlijk en staat leuk ook :! (wel niet letten op de
verschillende remhendels / rempompen en gare staat van de runner :s)

P1010100.JPG


btw, die stuurtjes van op die duitse roxen zijn tomaselli's, bij SIP verkrijgbaar met clamp voor pia / yama
op lely stond er op de engesle dragster 180 met zelfbouw dashboard ook zo'n tomaselli , vandaar heb ik het idee beetje gejat :s
 
Back
Top