Het algemene 'rechte stuurtjes' topic

Status
Not open for further replies.
Ik wil ook zo een TNT vooruitstaand stuurtje @ firefoX, wie weet wat ik meot aanpassen en welke maten de pen moet worden?

ThankS
FaYa
 
lely3.jpg


Welke clamp + stuur is dit?
 
pict0018_copy1.jpg


pict0019.jpg


deze avond nog gemaakt. een recht stuurtje voor stalker. :p

jmmr dat ik niet genoeg spullen had. maar ik heb een clamp van een bmx gebruikt. en het stuurtje koste 18 euro bij de lokale fietsemaker. de stang waar de clamp omheen zit is van het orginele stuurtje. die heb ik eerst er af geslepen met de slijptol en toen op maat geveild.... maar ik raad je dit niet echt aan om te doen. :( het is niet een echt stevige constructie. daarom ga ik morgen ff een goede stang maken(op de draaibank).
 
Idd ja , dit is een ander stuur.Hij had vroeger een tnt .Lijkt een beetje op metamorfosis:?.Als ik de scoot nog een keer zie vertel ik het je wel ;)
 
Originally posted by mystyc
Idd ja , dit is een ander stuur.Hij had vroeger een tnt .Lijkt een beetje op metamorfosis:?.Als ik de scoot nog een keer zie vertel ik het je wel ;)

Dringend :)
Dus heb ze al even gemaild, hopelijk verspreiden ze deze informatie:+ 8P
 
Voor symjet13: Je kunt de knoppen allemaal vervangen door tuimelschakelaars in je beenschild, of eventueel je originele schakelaars erin te verwerken.. Ook krijg je van die knoppen voor de claxon en dergelijke, dat is het enige wat je op het stuur kunt bevestigen, kunt bijna alles alleen maar in de kappen bevestigen..
En de diameter van de clamp moet 24mm zijn, misschien dat je dealer iets kan regelen met die diameter, anders moet het zoals Tinne zei: opvullen of uitdraaien.

Greetz,
Gavin!
 
Originally posted by StreetMaster
je van metramorfosis ook van die kitjes kopen die je knoppen vervangen. Je krijgt dan ook een digitale km teller met waarschuwingslichtjes.

ADAPT2.jpg


TACS.jpg

Leuk die knoppen, maar dan kan je net zo goed alleen je stuurkappen weghalen. En ti-rips erbij, wow, dat staat mooi rond je stuur.

Die dashboarden, haha, wat lelijk. Dat wil je toch niet op je stuur hebben.
 
Omdat veel mensen last hebben van Gashandels die blijven hangen robertje...:p

Komt meestal doordat de diameter van het stuurtje te groot is voor de gashandel..:)
 
Ik heb er ook nog geen last van gehad :) Gewoon ff wat vet ertussen ja, en je gaskabel ook ingevet houden... Scheelt ook :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top