Gsm icm gila70,19mm en metrakit uitlaat

ja , een zundapp cilinder watergekoeld is ook best een stevige cilinder , alleen die zet je ook niet op een Derbi ;)

je moet wel een beetje de kerk in het midden laten ...


een nsr drijfstang is niet beter dan de rest , het is overigens ook niet de drijfstang maar het drijfstanglager wat het verschil maakt...

een nsr drijfstang is btw ook nog overdreven duur , en of de lengte klopt is ook nog een 2e...
 
mn onderdelen zijn ondertussen binnen,
maar nu vraag ik me eig af wat het beste is,.. de carb is een 19mm, de stuffer die in mn ori membraan zit is 15 op 20 mm, wat zou nu het beste zijn, de stuffer erin laten zitten of zonder stuffer in mn membraan rijden?

grz
 
ahoooi:+,

ik heb nu sproeiertje 95 in mn carb zitten met ori luchtfilter maar de choke moet opstaan, anders komt er het beroemde bwooaaap geluidje :p, vanaf welke maat zou ik bij moeten gaan halen? maatje of 5 groter?

grtz
 
ik had er bij die andere volgens mij iets van 120 in ,zet er maar 105 in en kijk dan eens weer , want vasltopen is moeilijker te herstellen dan een sproeier vervangen ;)
 
hmz kzou het nie weten hoe de naald zit, stom dat ik daar nie naar gekeken heb eerst haha, ga ik zo meteen ff doen en dan ook de luchtschroef op 1.5 zetten, das met da warm weer he;):p
 
type weet ik niet maar het is iig een dikke stompe naald, heb nu sproeier 108 -120-130 getest, het verhaal blijft hetzelfde, met choke op rijd het iets beter dan zonder maar nog helemaal niet goed, over de 5-6k begint het zaakje te "bwoaapen".
 
dat had ik al verwacht , knalt ie ook of dat nog niet?

ik zou er een andere naald bij kopen , maakt het afstellen wel makkelijker van, maar dan moet je wete wat er nu in zit , staat op de naald zelf , een w nogwat...
 
het is een w9.. hij heeft 1x geknalt uit de uitlaat ja... en toen vond roedi een std rox carb MET gasbus maar ZONDER gasnaald natuurlijk :|:X

welke naald zou ik moeten halen?:)
 
Last edited:
Sandor said:
w7 ?

heb je hem eigenlijk al warm gereden?
hoe rijdt die warm op choke en zonder?
warm/koud maakt nietveel verschil, tevens kan ik zo niet echt rijden , over de 5k bwoaapt het, en hoe weet je da van die w7?
 
Back
Top