Gsm icm gila70,19mm en metrakit uitlaat

mja en dan niet passe;) maar denk dat mn std koppeling toch al weer naar de ***** is want hij slipt harder dan int begin :X:+ als die extreme niet goed genoeg is dan koop ik daar wel sterkere veertjes voor, er zit trouwens ook meer "materiaal" op die extreme dan de std dus we zien het wel :)
 
meestal zijn imitatiekoppelingsplaten gewoon imitatie , nog slechter dan std ,ik heb persoonlijk nog nooit iets van extreme gezien dat wel goed was..

ik heb in een Derbi al een keer zo'n setje in gezet , maar dit was in std brommer...

de platen gaan meer slippen als ze 1 maal al slippen , je moet er ook niet op gaan rijden zo..

btw , die veertjes moet wel passen volgens mij..
 
ben net terug van een paar dealers, de meeste hadden ze niet of nietmeer, een had nog een set voor am6 van polini maar dat was met de platen en alles bij voor 89euro, maar rap buiten gelopen toen :| ik ga gewoon die extreme set proberen, slipt die ook dan douw ik die gsm de sloot in :| :p
 
ja die moeten hier ook nog te vinden zijn he, en om ze te bestellen en dan te weten komen dat ze nie passen daar heb ik geen zin in :)
ik verwacht die koppeling trouwens ergens deze week, dan laat ik wel weten of die het houd of niet:)
 
Last edited:
Roedi.. said:
ja die moeten hier ook nog te vinden zijn he, en om ze te bestellen en dan te weten komen dat ze nie passen daar heb ik geen zin in :)
ik verwacht die koppeling trouwens ergens deze week, dan laat ik wel weten of die het houd of niet:)


ik heb je de maten nog gegeven , remember ? ;)

en die veertjes kosten maar 7,50 / 8,50 per setje...
 
melf #50 said:
extreme is gewoon een imitatiekoppelingsset , beter neem je malossi of pro race veren

kijk je wel even uit? fikkende demper hoort niet , heb je m niet te arm staan??


ooii, ik heb mn bogie kleur ondertussen nagekeken en er een foto van getrokken, tis nie heel scherp maar zal er wat uitleg bij geven, het ronde geval waar het kleine pinnetje uitsteekt is mooi bruin, dat gebogen ding wat er boven hangt is zwart/bruin. zou ik de sproeier zo laten of maatje kleiner/groter gaan??

foto:
bogie_001.JPG

:7

edit: er zit nu een 108 in, de bogie is een B9EGV
 
Last edited:
is een alu cilinder toch? moet je die inrijden dan? ik heb hm gewoon paar keer goed warm laten worden.. af laten koelen, en toen ff rustig gereden en af en toe het gas opengetrokken, ze heb ik het altijd gedaan bij alu cilinders. hoelang rijd jij die in dan?
 
ik doe gewoon rustig aan ermee , ik trek wel volgas op maar ik rijd er gewoon niet zo hard mee..

de cilinder moet gewoon wel even inlopen , na het inlopen moet je m gewoon even opnieuw afstellen indien nodig , een net nieuwe cilinder kun je het beste gewoon een beetje rijk afstellen en dan iets scherper zetten later
 
kan ik niks van zeggen, de bougie is nog te nieuw , ik zou eerst ff een week/2 weken niet al te gek rijden en dan eens aflezen..
 
Gilera_Gsm. said:
voor de mensen die er iets aan hebben of zo een extreme koppling gaan aanschaffen op hun 70 setup, de koppeling houd het perfect +ralf+


op een gsm zeker?

en je bedoelt platen + veren neem ik aan?
 
op een gsm ja, daar gaat het topic toch over:p, heb de platen en veren idd vervangen, het zijn meer de veren die het hm doen, de rest ziet er ongerveer hetzelfde uit als std, de veren zijn alleen een stukje langer en veel sterker.
 
ik heb op een Gilera laatst wel zo'n extreme koppelingsplatenset gezet ,alleen dan met std veren , doet het wel goed , die had zijn koppeling opgefikt door spinnen met een std onbegrensde RCR

het is gewoon imitatie met net iets sterkere veertjes.
 
klopt helemaal :) spijtig dat ze voor gsm geen losse sterkere veertjes leveren... maar als totaal pakket is die extreme koppeling zeker geschikt voor een 70cc icm die veertjes.
 
Back
Top