Gsm icm gila70,19mm en metrakit uitlaat

kan , w7 word veel gebruikt , maar w7 is niet dunner maar korter , het onderste gedeelte is korter.

dat kan net even genoeg schelen , probeer anders eens de naald in bovenste stand
 
melf #50 said:
kan , w7 word veel gebruikt , maar w7 is niet dunner maar korter , het onderste gedeelte is korter.

dat kan net even genoeg schelen , probeer anders eens de naald in bovenste stand
ik heb nu de naald van onder bekeken in het onderste sleufje zitten, zodat hij "hoger" komt te staan in de carb, geeft nog altijd de "bwoaaap":p voelt aan alsof het erger is dan voorheen...
 
nu het clipje helemaal vanboven in de naald gezet.. geeft nog altijd hetzelfde effect.. volgens mij is er iets anders aan het zaakje dan alleen die klote gasnaald:+

edit, heb alles terug uit elkaar gehaald en overal vloeibare pakking tussen gedaan(spruitstuk en membraan) zodat ik valse lucht al kan uitsluiten, morgen maar verder beunen denks of kijken voor een andere naald -:- :#
 
Last edited:
zelf reed ik ook :

gila 70
19mm DO kit
en 3 uitlaten getest : de MK,gianelli en een ninja

MK deed het leuk, maar neit echt bijzonder( hield in voor me gevoel )

Gianelli wou de heletijd dik in de touren blijven en ging die het hardst mee.

ninja reed het lekkerst en had een top van ongv 2 cm na de 120 op teller.



Dus als je van iemand kan testen lijkt het me wel gemakkelijk om toch te kijken of die inhoud.
 
de GSM die ik voor het laatst klaargemaakt heb met Pinasco(gilardoni) cilinder en 19mm metrakit liep zo naar de 120 @ teller en liep dat ook op de teller , maar MET metrakit uitlaat , die deed het er erg goed op , dus moet hier ook goed op lopen , en hij vraagt ook niet om een andere uitlaat maar om het goed lopen van zijn brommer..

probeer anders eens met je luchtfilter los en iets van 120 sproeier en kijken wat ie dan doet , aangezien ik er toen een busje in heb gemaakt voor meer lucht omdat die brommer ook niet goed wou lopen
 
net terug getest met overal vloeibare pakking tussen.. zonder filter ook.... ding geeft nog altidj het zelfde effect, ik moet met de choke aan starten en die moet ook op blijven staan... dan nog geeft hij over half gas het bwoaaap geluid en valt weg.... als ik de choke af zet kan ik hm amper aanhouden en begint een zwevend geluid te maken...

wat ik me nu nog kan bedenken is dat er een keerring uitligt oid, ik heb ook gezien dat er een streepje vloeibare pakking tussen mn blokhelften loshing maar zie nergens een lek...

edit, mn blok is dus 100 procent niet lek, krukaskeering zit ook gewoon op zn plaats, andere bogie helpt niet, extra massakabel ook niet, met filter rijden ook niet... maar toch moet het ding wel ergens lek zijn als ik met sproeier 130 + choke moet rijden en hij dan nog bwoaapt maar vind niks 8P
 
Last edited:
maar ligt het niet aan het spruitstuk ?

aangezien die nog weleens problemen zou kunnen geven , tis een vrij simpel spruitstuk namelijk
 
tis idd een vrij simpel ding mja.. ik heb dat rubber opschuifstukje ook ingesmeerd met vloeibare pakking dus zou het nie weten. kga de boel nog maar eens demonteren en onderzoeken:D

edit, helpt niks:), in nutraal kan ik wel gewoon lekker gassen maar eens hij in vitesse staat is het gewoon bwoaap=>uit, als ik rustig vertrek pak hij hm soms wel.
 
Last edited:
er moet geen siliconekit tussen ,absoluut niet , en de klemmen moet je ook niet te vast draaien

en kijk even of het spruitstuk wel recht is , die plaat was aan de cilinderkant bij mij nogal ruig , even vlak vijlen mischien
 
ik ga morgen ff een paar nog grotere sproeiers scoren, mocht dat niet helpen dan moet het blok maar helemaal uit elkaar en alles nazien, ofwel ga ik eerst mn std carb er eens op testen.
 
kvind het ook maar een ding van niks, een plaat van paar mm dik met een ronde buisje op gelast/ en daar betaal je dan 139 euro voor was wel incl carb maar dan nog :X
 
Last edited:
15777 19mm metra kit 132.60 op 50cc.nl

ben vandaag weer naar de dealer geweest, heb een ngk9 bogie gehaald en een nieuwe gasnaald, een w17.. w7 hadden ze nietmeer, die w17 is ook spitser dan de w9, wat denk je van die naald?
 
hij doet het eindelijk met de 19mm, ik heb de andere naald gestoken, 5 maten groter in sproeier gegaan , daarna bwaaopte hij nog, toen dat gele dekseltje tussen de sproeier en mengbus uitgehaald en nu doet hij het? vaag maarja ik ben blij:p

edit: ik heb voor de gein nu es terug gekeken en heb de w17 naald terug vervangen door de w9, en hij gaat nu nog harder op het gas, dus zou het door dat gele dekseltje komen, daar kan ik met mn verstand niet bij haha. maargoed hij loopt en hard ook nog. deze mag dicht.
 
Last edited:
Back
Top