Gsm icm gila70,19mm en metrakit uitlaat

dat dekseltje als jij het noemt zorgt ervoor dat de benzine niet gaat klotsen , dus als je bijv. over een hobbel gaat of een wheelie maakt dat er geen lucht en/of schuim ipv benzine en dus zal inhouden.

het kan zijn dat dat ding storingen geeft maar moet opzich wel willen met dat ding erin..

een w 17 is vrij dik bovenaan , maar is erg dun onder , maar weer langer , vreemde naald opzich , want hij is aanzienlijk langer
 
ok dan weet ik nu waarvoor dat "dekseltje":p dient, die w17 zit er al nietmeer in, hij stotterde ermee in hoge toeren, met de w9 loot het perfect:)
 
slipte de koppeling bij jou ook zo fel? het is nogthans een nieuwe die er inzit, zouden er sterkere veren te krijgen zijn voor gsm?
 
dat kan wel ,weet ik niet meer , maar als dat zo was heb ik ringetjes onder de veren gelegd.

ik denk dat AM6 veren ook moeten passen , als je de std veren op kunt meten kan ik je vertellen of het past , heb hier nog een setje veren liggen die ik in een am6 moet doen , met mhr replica 50mm , yasuni cross , doppler asje en 19mm , word leuk dus :p
 
Last edited:
de malossi veren zijn 31,25 lang , en 15,10 breed en inwendig (erg belangrijk voor het passen van de veren) 10,5 dus de 4 pennen zegmaar mogen maximaal 10mm zijn , ook onderaan.

am6 veren zouden dus als ze passen moeten werken

de std veren die ik eruit heb gehaald bij mijn aprilia rs zijn 29,3 ongeveer
 
mijn veren zijn inwendig ongeveer 12 mm, kan het niet juist meten want heb geen schuifmaat..
mja die 4 pinnen kan ik niet meten dan moet ik mn blok uit elkaar halen.
 
weet je miss ook de maat van derbi veren?:p btw ding gaat als een malle, mn demper stond daarstraks in de fik :eek:

edit: extreme koppelingskit besteld :+
 
Last edited:
extreme is gewoon een imitatiekoppelingsset , beter neem je malossi of pro race veren

kijk je wel even uit? fikkende demper hoort niet , heb je m niet te arm staan??
 
dat zou best wel kunnen,ik chek straks mn bogiekleur wel, ik had mn demper opgespoten in het zilver en dat is beginnen te roken, tis niet dat hij echt in vuur stond maar gewoon aardig grijze rook :p ben je zeker dat die extreme set gewoon imitatie is? er zaten namelijk ook sterkere veren bij stond op de site vermeld
 
ja dat zeggen ze , maar wil je zeker weten dat het goed is zou ik Malossi veren nemen , Extreme heeft vaak gewoon rotzooi , er is niet veel van Extreme dat ik goed heb bevonden..

je kunt beter een keer teveel checken dan dat ie straks kapot loopt ;)
 
50cc.nl heeft ze idd , denk speedparts.nl ook wel , scootparts.nl heeft ze ,ik heb ze bij Jos Dijkman gehaald , nu al het 2e setje , beviel mij goed die veren...
 
mja ik denk dat ik dan zowiezo ook andere platen moet of een plaat extra ofzo want hij slipt echt constant als hij in de powerband komt, gaat er los dooruit zegmaar.
 
veren doen een heleboel hoor , bij "mijn" gsm had ik er volgens mij alleen maar een alu ring bij de veer eronder , verder niet..

andere platen zijn er niet
 
achja ik ga gewoon die extreme koppeling maar eens halen, heb met iemand gesproken die zei dat die het op zijn 70cc setup ook goed deed en dat zn ori ook slipte met 70, is toch maar 45 eppo, als dat niet helpt kan ik nog altijd met veertjes gaan kloten :)
 
Back
Top