gaan er nog mensen naar de european motor show in brussel van 17 tot 27 jan??

Just Me

Tauris
hey allemaal,

gaan er nog mensen van het forum naar deze show? ga er zelf wel heen, aleen nog geen idee welke dag. heb kaarten die van de 17 de tot de 27ste geldig zijn.

maar als er evt nog meer mensen van het forum gaan en op de zelfde dag :p dan zou het denk wel leuk zijn om met een forum groepje te gaan ???

groetjes adam
 
Advertisement - register to remove this

Ja, ik ga wel.
Woon er ook maar op een half uurtje van.
Kan wel pas na de 23ste gaan (heb examens tot dan...)
Wss wordt het het laatste weekend.
 
Daar word idd niet veels nieuws uitgebracht, beter ga je aan het eind van de jaar naar frankfurt (dan moet je nog een jaar wachten want dit jaar is weer bedrijfswagens show)
 
hey,

ja ik ga want me scooter staat daar bij de scootin stand.
ik ga 20ste en de 27ste naar de beurs. weet niet wie er nog meer gaan die dagen?
 
ik ga of de 19de of de 20ste ben er nog niet over uit :p ga ook all naar enigma dit jaar. ga aleen maar naar deze show omdat het gevraagd is door me werk of ik op hun kosten een kijkje wou gaan nemen :p
 
nou ben gister geweest :p en het was opzich best een leuke beurs :)

heb effe wat foto's online gezet. kon aleen maar 500 mb kwijt dus maar ong 20% van all me foto's :(


www.mijnalbum.nl/Album-DUGSN6NN-Foto's-in-Schiedam-Foto's-van-Auto's.html
 
ben gisteren geweest en viel best wel mee, wat doe je anders op een zondag hé :) ik dacht dat ik een nieuwe skyline ging zien maar toch niks gezien , voor de rerst waren er wel lekkere promo babes :)

ik denk dat ik BHT heb gezien van het forum maar was het niet zeker
 
Back
Top