gaan jullie na jullie 18de nog verder met scoots?

Ben net 18 geworden en nu beginnen de plannen pas. De scooter heb je niet meer nodig als vervoersmiddel en als je graag creatief bezig bent en van techniek houdt, is het best een leuke (dure :rolleyes: ) hobby!
 
Juist! , alsk 18 word begint de lol pas , nou heb je een en al gezeik , ga gelijk voor rijbewijs @ 18e , alsk die gehaald heb neem ik er een scoot bij als projectje :) dan is het gezeik over van je ouders :p
 
20 jaar inmiddels en nu is het pas leuk omdat je hem niet meer als vervoersmiddels nodig hebt (rijbewijs heb ik nu 1,5 jaar). Dus als hij stil staat is het geen probleem.
 
ik hou na mn 18 lekker mn f15 om beetje rond te crossen door mijn gehucht.
ik die scooter gekregen van mn papzie en mamzie voor school die 5km fietsuh van ut huis was 8)
 
brommer verkoop ik vanaaf meschien.. en dat volgende maand
bezig met rijbewijs.
dan koop ik een puch, of tomos, of ciao, oid. voor naar school te tuffen..
 
Wordt over 1 week 18, heb er wel over na gedacht om te stoppen. Maar dat kan ik gewoon (nog) niet!. Aangezien ik toch nog geen auto gelijk kan betalen wil ik toch iets er bij houden waarmee ik bezig kan zijn.

Hopelijk ga ik me 18e jarige leeftijd door met een vlammende scooter + een rijbewijs :W!

Kortom: Ik ga nog wel even door tot me 19/20ste..
 
Ik ben nu een maandje 18, en net weer een scooter gekocht :p
Ook wil ik volgende maand wel ff gaan beginnen aan m'n rijbewijs enzo, een auto kan ik niet betalen dus blijf gewoon af en toe lekkr op m'n scoot tuffen :D
 
Over een maandje word ik ook 18. Ik heb mijn project kunnen betalen omdat ik een half jaar gestopt ben met de opleiding en gewerkt heb. De lol is er inmiddels aardig af, ik denk dat ik de hele zooi ga verkopen maarja ben bang dat ik spijt krijg :p, aan de andere kant heb ik het geld gewoon nodig ivm rijbewijs dus vrees toch dat de boel de deur uit gaat binnenkort....
 
Ik ben sinds januari 18, en heb pas in Mei mijn NRG gekocht.
Ik had eerst MTX-R2 80cc-:-
Toen Vespa MHR 70cc

Maar ik denk wel dat ik hem hou, ook dat ik binnenkort op moet voor auto-examen (praktijk)
 
Ik ben net 2 weken 17, Ik beleef veel lol aan mijn project, steeds dingen aanpassen enzo.

Me straatscooter boeid me geen ene reet :p

Na mijn 18 lijkt me het alleen maar leuker/makkelijker worden ivm vervoer naar meetings en fantsoenlijke scootershops :p
 
Ik had al 7 weken nadat ik 18 was mijn rijbewijs en na 4 weken daarna had ik mijn auto al..
Sinds dien niets aan mijn eigen scooter meer gedaan.. en ook uiteindelijk verkocht (origineel gemaakt eerst)

Nu is het alleen nog maar OTO :rolleyes:

en af en toe een scootertje voor een vriend of zo.

greetz
 
ik ben nu 19, en heb het wel gehad met scooters. sleutel elkedag 8uur lang aan die klote dingen :p me zipje gaat nu of de deur uit of effe jaartje de schuur in hoe die er nu bij staat. en ga van de winter een auto kopen :)
 
Ik ben nu 20, in oktober 21. Heb sinds een half jaar besloten me nog maar met 1 scooter bezig te houden (zip sp) en alleen nog maar voor 100% voor het racen te gaan. Minder meetings dus, alhoewel ik soms wel weer ideeen krijg om er een meetingblokje bij te nemen -:-
 
Back
Top