gaan jullie na jullie 18de nog verder met scoots?

Als ik 18 ben stop ik met scooters, en koop een motor. Daar kan je ook wel aan sleutelen, wel in vele mindere maten maar tog. Als ik zie wat me broer der allemaal aan uitvoert lijkt me dat ook wel wat.
 
ben nu 17.April wordt ik 18 dan ga ik rijbewijs halen en denk ook me sr in onderdelen verkopen;( dan auto monteur opleiding afmaken dan vast werkplaats vinden in garage dan een auto kopen dan ben ik ongeveer 20 koop ik denk en zip en ga ik gebruiken voor sprints die ik met met me eigen auto kan vervoeren en niet zoals nu te veel over de weg rijden met de scoot

maar en blazing pia scoot moet er altijd nog komen:W
 
Ben paar maanden 18, ben maar is begonnen met rijbewijs en dergelijk, als ik rijbewijs heb, dan ga ik weer volop aan de slag met scooters, heb nu samen met iemand anders een projectphantom, als ik echt ga verdienen komt er een complete scooter voor mijzelf bij.
 
ben pas 18 en met auto rijles bezig.
heb 1 scooter als sleutelscooter.
1 brommer voor dagelijks vervoer
1 oldtimer brommer.
binnenkort nog auto kopen :D:D en brommer verkopen anders wordt het teveel
 
Ik ben even oud als Joor (25 dus).Echt pas als je je rijbewijs hebt en je hebt je scooter niet meer dagelijks nodig, dan wordt het pas echt leuk.

Nog steeds hobby ik met veel plezier aan me scooter. Ook als ik einde deze maand (hopelijk) me motorrijbewijs hebt, zal scooter niet weggaan. AL heb ik later zowel een auto als motor, ik denk dat mijn Rally nog heel lang in me bezit zal zijn.

Zo'n klein 2takt ding is gewoon fun op een manier die je niet met een auto en (snelle) motor hebt.
 
Ben nu 21 en heb nog steeds me scooter en de blijft voorlopig ook nog wel.
Vind het nog steed leuk om eraan te werken/sleutelen.
 
Ik ben 17 maar ik weet niet of mn ice tot na januari blijft :p , ben gekker van auto's dan van scooters, maarja ik houd mn scoot zoiezo tot ik geld heb voor een leuke auto (ongeveer 4000) dus dat kan nog even duren...maar ik heb het vermoeden dat hij volgend jaar zomer niet meer in mn bezit is :)
 
als ik 18 ben gooi ik er een kleine 70cc onder... en maak ik hem netjes.. en pak ik hem soms es ff uit het hok om een rondje te rijden :) verder ga ik voor een vette auto...
 
ik ben 19 en gebruik m'n straatscooter nooit meer, die staat dus in de verkoop. Als ik ergens heenmoet dan pak ik of de fiets, of als het ver weg is gewoon de auto van m'n pa of ma :D

M'n projectscooter vindt ik altijd vet om op te blazen, vooral op meetings, dus die hou ik nog wel ff :)
 
als ik 18 ben ga ik voor me rijbewijs auto dan moter en probeer scoot wel te houden maar dan voor meer dagelijks vervoer en sparen voor een autootje .
 
speedfight1rulz said:
gebruiken jullie je scooter ook nog als vervoersmiddel of alleen maar om mee te kloten :p

allebei :p, sr kom ik niet aan, das m'n dagelijk vervoer, maar toen ik dagelijks met m'n runner 180 rteed lag ie geregeld open op weekends , woensdagmidagen en andere avonden :)
 
Ik heb mijn project gehad , voor mijn gevoel heb ik toch wel bereikt wat ik heb willen bereiken , helaas nooit gebankt.
Mja het blok is verkocht aan een vriend van mij dus dan komt er wel een score met mijn EX blokje :p

Verder zit ik gewoon nog 5 dagen in de week op school , Heb OV en ga beginnen met rijbewijs en vind kleding/uitgaan heel erg vet dus dan worden scooters wat minder EN je heb het gewoon een stuk relaxer qua geld in de maand :)

En toch mis ik het "liggen op je stuur en dan nog een autowheelie hebben" gevoel wel :'(
 
Mjah Ik blijf nog wel op m'n Aerox rondrijden totdat ik klaar ben met studeren. Kzit nu in Breda op school VWO4 *( kmoet het nog ene jaar overdoen ) en daarna in Tilburg studeren. Dan rij ik met m'n scooter wel daarheen en kan ik ondertussen doorsparen voor een Auto en natuurlijk voor af en toe wa onderdelen die vervangen moeten worden :)
 
Ik ben nu 18, rijd al vanaf mijn 16e op scooters en heb nu sinds 4 maandjes mijn rijbewijs...

Ik heb geen geld voor een auto'tje nog, dus daarom blaas ik nog maar op mijn Runnert...
 
Back
Top