gaan der nog meer mensen benen breken?

Heb een keer geskiet, en toen lachte de instructeur me zelfs uit :+

heeft denk ik dus geen zin om te gaan skieen voor mij, ga wel aan het strand liggen in de zomern 8). Beetje vrouwkes kijken en bier zuipen (al ken je da ook met apres skieen)
 
Originally posted by Yaruni
tralala :rolleyes:

tralala.jpg


dit was in kaprun trouwens

Duidelijke foto haha! :)

Kaprun trouwens best lachuh, ben er ook wel geweest maar dan in de zomer, bij de kapruner stausee... groot meer daar...
 
Originally posted by Yaruni
tralala :rolleyes:


dit was in kaprun trouwens
je wilt niet zeggen dat je die land,of wel?

Nou ik ga mischien een weekend naar Kirchberg,me oude snowboard leraar nodigd me uit,maar dan moet ik wel kunne.Dwaze belg is het trouwens.Met gebroken pols maakt hij nog "eventjes"een 720 8P ..
Met de kerst zijn me ouders van plan om ergens in Oostenrijk te gaan,nog geen id waar.Me moeder gaat morgen kijken:D.Ik zelf ga nog eens dan in de voorjaar,met grote groep vrienden,net als vorig jaar.Waarschijnlijk frankrijk (tignes ofzo).
Ik ga vrydag nog even big-jump in snowworld oefenen8) .

Rik (een goeie vriend van me,hij kan alleen een frontflip8P ) :
http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=862200&uid=549474

Markus (egte x-treme sportparia): http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=862200&uid=549474

en nog een: http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=862200&uid=549474

Kaprun ben ik ook al 2 x geweest,ik ga in juli weer.Ja,in juli ja:D.Eerst is dan een 10daagse cursus snowboardleraar op de kitchsteinhorn(die gletsjer),lijkt me wel vet,want dan mag je internationaal lesgeven als je dat haalt.Chicks scoren en boarden:p.
 
Originally posted by DUOFLOWTONE
je wilt niet zeggen dat je die land,of wel?
nee dit was als reply op derek van dat vallen :D op die foto ging ik redelijk hard op mn bakkes, ik draaide nog wat verder door en flikkerde vol op mn rug, auw.. :D

vette foto's trouwens bij die picturetrail....
 
nog mensen bekend met de YETI bar in kaprun :D

Of de baum bar! Daar heb ik nog een t-shirt van :D


goffer ik wil ook!
toch maar eens kijken of ik eind januari richting de bergen kan :)
 
Originally posted by b0em
nog mensen bekend met de YETI bar in kaprun :D

Of de baum bar! Daar heb ik nog een t-shirt van :D


goffer ik wil ook!
toch maar eens kijken of ik eind januari richting de bergen kan :)
hehe,ken ze allebei:D.Toen ik er de 1e x was gingen we naar de yeti bar,de 2 e gingen we overal langs,we hadden een spel,we moesten in ongeveer 1,5 tijd elke bar af zijn geweest een een tequilia-shot hebben gedronken:p .
 
zow agressie of zow? kep zoooooooon zin om in die disco trein te zitte.. lekker alvast beginne met de vakantie :D maja duurt nog ffkes... iemand in de londoner geweest in kirchberg? ok wel lol daar... lekker gluw wein zuipen :p

mzzl robert
 
Originally posted by robert 2002
zow agressie of zow? kep zoooooooon zin om in die disco trein te zitte.. lekker alvast beginne met de vakantie :D maja duurt nog ffkes... iemand in de londoner geweest in kirchberg? ok wel lol daar... lekker gluw wein zuipen :p

mzzl robert


neuh
ben gistermiddag geript in rotterdam
maar ik weet wie het is dus die gaan we terug pakken (almelo-Style)
 
Kaprun ben ik ook geweest, in de zomer, dagje zomerskiën. Da's echt relaxed, beneden in het dal lig je in je zwembroek aan het meer, bovenop in de sneeuw aan het skiën 8P Was op de Kitzsteinhorn geloof ik.

Dit jaar ga ik in de kerstvakantie naar Lofer en Leogang/Saalbach/Hinterglemm. Misschien nog een weekje Tauplitz ervoor.

En in de voorjaarsvakantie naar Tauplitz. Iemand die het kent toevallig?
 
Back
Top