Wat gaan we doe met Koninginnedag?

[evolution] said:
vanavond plaatselijke dischoteek hooizolder :W ! koninginenbal :X komt prinsesje vassago ook?
Ik ga mee :W maaruh koninginnen bal ?? is dat nog iets bijzonders ? ik dacht gewoon effe bier drinken en kut roepen enz...

Volgensmij moet 1 van ons bobpen :X
Ik heb het bij tom geprobeerd maar hij kon niet :mad:

patrick_aerox said:
Ik weet niet hoelaat het hier in waalwijk begint.....vanmiddag was die winnares van idols ofzo hiero....

hierzo komt er ook een idols chick.. weet alleen niet welke :p
 
kom net vroegtijdig terug uit eindhoven. wat een klote weer, echt niet leuk meer:|

we kwamen nog in een cafe Damarcus Beasley van PSV tegen, zat daar gewoon aan de bar:p

mja verder had ik beter naar een discotheek kunnen gaan oid:rolleyes:
 
Vandaag hele dag gesleuteled ipv naar eindhoven gaan, Weer stond me niet zo aan dus dan maar thuis blijven. Vanavond ga ik naar discotheek Palladio. Dat zal ongetwijfeld wel gezellig worden.:)
 
kom net terug uit amsterdam, viel me alles mee met openbaar vervoer:) gelukkig stond me auto maar 4 haltes verderop maar toch:)

vanaf gisterochtend 6:30 eerst naar stage dan naar huis om te eten dan weer vaste baantje, dan naar verjaardag dan vanaf half 3 snachts tot 6 uur in t dorp gezeten( stel je voor datter geen plek meer is op vrijmarkt:X), even naar huis omkleden en tv kijken etc. 10 uur weer weg:) museumplein...

ben goed kapot nu
ik ga pitten...
 
meotst vandaag kwart voor 6 me bed uit 7 uur in de bus richting leiden.
daar de hele dag gezeten voor examentraining, was kwart over 10 terug.
en moet morgen om half 9 daar weer zijn, kwart voor 7 wakker en dan kwart voor 8 ongeveer weg op de brommer omdat de bus niet rijd. tot 10 uur 's avonds dan naar huis en dan maandag ook nog.

fantastatisch weekendx|
maarja je meot wat voor een (hopelijke) 6,8 op je CE over hebben om een 6 te staanx|
 
Wat een te kut gare nacht, ik ben net weer thuis. Was overal saai...Dus hoorden we dat er nog ergens een feest was, dus wij zoeken. Op een gegeven moment riep een marokkaan van rond de 25-30 ofzo ons. jongen achterop d8 dat hij em kende, dus we gingen,maar die gast gooide flesdop tegen m'n hoofd en zei dat we weg moesten gaan.(GGgaa wegggg Gggaa weggg) Nouja, ik omgedraaid doorrijden, maja, ik kon het niet pikken, dus ik draai terug. Zet m'n scooter bij Kebabzaak en ging naar binnen en die gast kwam mee naar binnen. Die gast opeens van: Rustig rustig, moet je coke??? tegen mij :? En die gast bij me begon opeens van: Wat rustig??!!, net was het wel anders he!!.
Opeens duwt die marokkaan hem zachtjes, maar ik d8 dat er nog een klap zou volgen, dus ik duw die gast met volle kracht weg, hij vloog gewoon over een tafel, en toen liep ik nog naar em toe, ik wou em serieus klappen geven, Gooit die een fles water tegen m'n gezicht en rent die opeens weg, ik achter hem aan + een harde kick in z'n rug...Daarna was het opgelost ;)
Dit is overigens m'n 1ste ruzie in 4 jaar ofzo :X Oke, misschien wel vd 1 kant eigen schuld; maar bij mij zit het zo: Ik doe niemand iets/zoek geen ruzie, dus moeten ze ook niet bij mij doen, anders krijgen ze problemen.

Maja, ik ga sowieso bijna nooit opstap, maar dit is een vd vele redenen: op 1 hoek staat iemand te kotsen, andere hoek ruzie, andere hoek dealers, andere hoek smokers enz...Ik vind het gewoon niks.
 
Soooo, het was zoo'n gezellig avond! Eerst ging ik met moeders, oom, tante, neefje, en nicht, naar de markt plein. Daar traden o.a. Floortje op, en van die std atriestjes die hier komen. Leuke van-alles muziek, van jaren 80 tot Nederlandse hip-hop. Halverwege kreeg ik een frikandel van mama :)P) en wie zag ik daar staan? 8P Oude vrienden van me, om precies te zijn de leiders van de scouting waar ik vroeger (jaar of 4 terug) op zat. Echt helemaal geweldig met die gasten. :D Nou, hun gingen weg, en ik samen met neefje naar Nationaal, uitgaans tent hiero in M'burg. Kwam ik weer een oude vriendin tegen waar ik tijdje geen kontakt mee gehad heb. Nu weer wel overigens. :p Was super vet! Weeres lekker flink aangeschote geworde, en lekker gedanst met die meiden. Meid in de ene hand, en hier in de andere! 8P Super tov avond! :#
 
Amsterdam was idd goed vet gister. Het weer leek nogal tegen te vallen op de heenweg, maar het heeft de hele dag niet geregend en de zon knalde behoorde. Ik heb de hele dag een beetje rondjes gewandeld en uiteindelijk nog een tijd gechilld bij Loveland - Fire! tegen een uurtje of 5 zijn we nog even bij "Aan 't IJ" gaan kijken bij de studentenkampen..daar nog even een uurtje genoten van het heerlijke weer. Echt een topdag!
 
Gister overdag in Eindhoven geweest, voornamelijk in de Thomas. 's Avonds in Tilburg geweest, 3 gezusters en 's nachts nog eens naar Zino (fout gebeuren).. Heb trouwens nog nooit zo'n slechte shoarma gegeten als die van de shoarma-boer tegenover Zino. Wel een vette dag gehad!
 
Back
Top